آدام سندلر کمدین سرشناس سینما، با همکاری شرکت مستقل فیلم سازی «اس تی ایکس» یک سری فیلم انیمیشنی تهیه و تولید می کند. اولین فیلم، «عروسک زشت» نام دارد.
کد خبر: ۹۰۷۷۹۳
همکاری سندلر با «عروسک زشت»

به گزارش جام جم آنلاین ، این انیمیشن کامپیوتری خانوادگی و ماجراجویانه براساس کاراکتر یک اسباب بازی موفق و پرفروش به همین نام ساخته می شود.

سندلر می گوید «عروسک زشت» قرار است به صورت یک مجموعه فیلم دنباله دار درآید. وی به عنوان صداپیشه هم با این انیمیشن همکاری خواهد کرد.

در عین حال، سندلر یکی از نویسندگان فیلم نامه فیلم هم هست. کار تولید «عروسک زشت» از ماه آینده آغاز می شود، تا برای تابستان سال 2018 به روی پرده سینماها برود.

شرکت فیلم سازی اس تی ایکس تهیه کننده تعدادی از فیلم های کمدی آدام سندلر بوده و با آن ها، او را به شهرت بین المللی رسانده است.

سندلر می گوید به همین دلیل، او قصد دارد به کمک این شرکت فیلم سازی بیاید تا دوباره به روزهای اوج خود برگردد. عمده فیلم های چند سال اخیر این شرکت، در جدول گیشه نمایش شکست تجاری خورده اند.

سندلر و اس تی ایکس امیدوارند ژانر انیمیشن بتواند کمک کند تا این شرکت مستقل فیلم سازی بتواند با موفقیت های مالی خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها روبرو شود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، به جز«عروسک زشت» قرار است چهار فیلم انیمیشنی دیگر هم در شرکت اس تی ایکس تولید شود. سندلر با تمام این فیلم ها در مقام صداپیشه، تهیه کننده و فیلم نامه نویس همکاری خواهد داشت.

این بازیگر سپتامبر گذشته قسمت دوم انیمیشن خانوادگی و اکشن «هتل ترانسیلوانیا» را روی پرده سینماها داشت. این محصول شرکت سونی، 473 میلیون دلار در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا فروش کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها