فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: در عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باند سوداگران مرگ متلاشی و ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار هندوانه کشف شد.
کد خبر: ۹۰۷۰۶۰
کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از زیر بار هندوانه

به گزارش جام جم آنلاین، سردار "ناصر اصلانی"در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان غربی از طریق منابع اطلاعاتی مطلع شدند که یک باند بزرگ موادمخدر قصد جابجایی مقادیر زیادی مواد در قالب بار صیفی جات با یک دستگاه کامیون کشنده هوو از استان های شرق کشور به شهرستان ارومیه را دارند.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، کامیون مورد نظر را شناسایی و در میدان میوه و تره بار شهرستان ارومیه هنگام تحویل بار ، طی یک عملیات ضربتی توقیف و سه نفر دستگیر شدند.

اصلانی تصریح کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی ، ۱۵۰ کیلوگرم تریاک که در زیر بار هندوانه بصورت ماهرانه جاساز شده بود ، کشف شد ؛ متهمان پس از دستگیری ضمن اعتراف به جرایم خود با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد : پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها