تبهکار خشن از ترس پلیس زیر پراید رفت

زورگیری با شال سیاه در تهران

تبهکاری که با شال سیاه و قمه از رهگذران محله نواب زورگیری می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۶۹۱۵
زورگیری با شال سیاه در تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت سه بامداد 24 اردیبهشت، کمی پایین تر از خیابان کمیل در محله نواب پایتخت، دو زورگیر با موتور سیکلتی قرمز رنگ راه یک پژو 206 را سد کردند. در حالی که یکی از اوباش این قائله صورت خود را با شالی سیاه رنگ پوشانده بود و بوسیله قمه سرنشین خودرو 206 را تهدید می کرد گشت خودرویی کلانتری 111 هفت چنار به وقت گذر از این خیابان با چنین صحنه ای رو به رو شد.

با مشاهده واحد گشتی پلیس یکی از اوباش بوسیله موتورسیکلت قرمز رنگ شان به سرعت از محل وقوع جرم متواری شد اما دیگر مجرم بنا را بر فرار با پای پیاده گذاشت اما زمانی نگذشت تا با اعلام به مرکز پیام و به کارگیری شگردهای پلیسی شاهرخ متهم متواری، از پناهگاه موقت خود یعنی زیر یک خوردرو پراید در خیابان های اطراف بیرون کشیده و دستگیر شد.

پس از به دام افتادن شاهرخ، ناصر که ساعت ها پیش طعمه زورگیران شده بود در محل دستگیری متهم حاضر شد و از مردی با شال سیاه رنگ قمه به دست و 300 هزار تومان پول و تلفن همراهش گفت که توسط شاهرخ و دوست اش شکار شده بود.

با انتقال شاهرخ به کلانتری و شروع تحقیقات پلیس و کشف سه تلفن همراه ،عابر بانک و مبلغ 70 هزار تومان وجه نقد بر تعداد شاکیان شاهرخ اضافه و پرده از راز زورگیری خیابان حسام الدین نیز برداشته شد.

طی استعلام از کلانتری های همجوار 111 هفت چنار، یعنی 108نواب ‏و 119مهرآبادجنوبی و شناسایی متهم توسط شاکیان، پرونده زورگیران سوار بر موتور قرمز، قطورتر شد.

سرهنگ قدرت الله حق پرست رئیس کلانتری 111 هفت چنار با اعلا این خبر، افزود: متهم به همراه پرونده متشکله جهت کشف سایر جرایمش و همچنین دستگیری همدست متواری اش در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.‏

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها