شورای نگهبان طرح دوفوریتی الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
کد خبر: ۹۰۶۴۹۷
طرح الزام دولت به‌ پیگیری جبران خسارات آمریکا به ایران تایید شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، طرح دوفوریتی الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات امریکا علیه ایران و اتباع ایرانی مصوب جلسه مورخ 28 اردیبهشت 1395 مجلس شورای اسلامی در جلسه 29 اردیبهشت 95 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تایید طرح دوفوریتی اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو

شورای نگهبان طرح دوفوریتی اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح دوفوریتی اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب جلسه مورخ 26 اردیبهشت 1395 مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تایید طرح تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر

شورای نگهبان طرح تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی‌ها در بنادر که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه 29 اردیبهشت 95 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

تایید طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران

شورای نگهبان طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه 29 اردیبهشت 95 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها