داماد که پدر زنش را برای زهرچشم گرفتن از همسرش با کمک سه نفر دیگر ربوده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۵۸۰۰
داماد پدر زنش را ربود

به گزارش جام جم آنلاین؛ شامگاه هشتم بهمن سال گذشته مرد میانسالی برای طرح شکایت آدم‌ربایی به اداره پلیس آگاهی تهران رفت و از دامادش شکایت کرد.

این مرد میانسال درباره جزئیات آدم‌ربایی به کارآگاهان گفت: بنّا هستم و 55 سال سن دارم؛ چند روز پیش شخصی با من تماس گرفت و از من خواست کارهای بنّایی ساختمان نیمه‌کاره‌اش در منطقه خاوران را انجام دهم که با وی قرار ملاقات گذاشتم و او به همراه مرد میانسال دیگری با خودروی پراید نزد من آمدند و من سوار بر خودروی آنها شدم؛ پس از طی مسیری، آنها دو نفر دیگر را سوار کردند که متوجه حضور دامادم داخل ماشین شدم.

وی افزود: در صندلی عقب خودرو نشسته بودم که ناگهان این افراد، من را با چاقو تهدید و مجبورم کردند 10 فقره سفته سفید و چهار فقره مبایعه‌نامه را امضا کنم همچنین آنها 500 هزار تومان وجه نقد همراهم را به سرقت بردند و حدود یک ساعت و نیم بعد، من را حوالی خیابان نباتی رها کردند.

پس از ثبت شکایت مرد میانسال، سعید احمدبیگی؛ بازپرس امور جنایی تهران، دستور دستگیری داماد شاکی به نام یاسر و شناسایی سایر متهمان را صادر کرد و یاسر هشتم اردیبهشت امسال دستگیر شد.

یاسر 31 ساله به ربودن پدرزنش اعتراف کرد و درباره انگیزه خود از این اقدام به بازپرس گفت: با همسرم اختلاف داشتم و هر زمانیکه به خانه پدرزنم می‌رفتم، آنها مرا به منزلشان راه نمی‌دادند و می‌گفتند نفقه و مهریه همسرم را از من می‌گیرند؛ من هم با این کار قصد داشتم از آنها زهرچشم بگیرم.

22 اردیبهشت ماه امسال، دیگر متهم این آدم‌ربایی دستگیر شد و این فرد در اعترافاتش به بازپرس گفت: مکانیک بودم و 10 سال پیش با یاسر دوست شدم و با او مواد مصرف می‌کردم؛ به جرم درگیری و نزاع، 11 ماه در حبس بودم و دو ماه قبل از عید آزاد شدم؛ روزی یاسر به من گفت با همسرش اختلاف پیدا کرده و قصد دارد پدرزنش را برای زهرچشم گرفتن از خانواده همسرش برباید.

این متهم افزود: یاسر از من برای این کار کمک خواست و به دلیل مصرف مواد مخدر و احتیاج به پول با وی موافقت کردم؛ روز وقوع آدم‌ربایی، یکی از دوستان دوران حبس را در جاده خاوران دیدم و او را سوار خودرویم کردم، بعد به دنبال پدرزن یاسر رفتم و در آخر نیز یاسر را سوار ماشین کردم؛ قرار بود یاسر بابت این کار یک میلیون تومان به من بدهد اما حدود 800 هزار تومان نصیبم شد.

سرانجام روز گذشته دو متهم دیگر این پرونده دستگیر شدند و متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها