بی احتیاطی در هنگام رانندگی برخورد شدید سه دستگاه خودرو را در پی داشت.
کد خبر: ۹۰۵۷۷۶
تصادف 3 خودرو در بزرگراه آزادگان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 35 به همراه گروه امداد و نجات 17 را ساعت 18:32 روز گذشته به بزرگراه آزادگان، روبروی مجموعه ورزشی شهید کاظمی اعزام کرد.

بنا به اظهار رسول جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی، دراین حادثه دو دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو وانت نیسان به هنگام عبور در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان به دلیل نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که با توجه به توقف خودرو های تصادفی در وسط بزرگراه، راه بندان شدیدی در اطراف صحنه تصادف ایجاد شد.

وی اضافه کرد: براثر این حادثه رانندگی، راننده هردو خودرو سواری از ناحیه سر و دست ها زخمی شدند که قبل از رسیدن آتش نشانان از خودروها خارج شده بودند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه و قطع جریان برق هر سه خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و دو راننده مصدوم که دو مرد 26 و 28 ساله بودند را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با کمک جرثقیل، خودروها را به محل امن انتقال دادند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل پلیس راهور، مأموریت خود را به پایان رساندند.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور دردست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها