منتخب مردم لنجان در مجلس با اشاره به اینکه در مجموعه اصولگرایی مخالفتی با برگزاری نشست های مختلف در این جریان نداریم، تصریح کرد: فراکسیون فراگیر ساز و کار خودش را دارد و قرار نیست صرفا عده ای برای دیگران تصمیم بگیرند و در نهایت تصمیم گیری جمعی صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۶
فراکسیون فراگیر مانند اصلاح طلبان اعضا را کنترل نمی کند/قرار نیست عده ای برای دیگران تصمیم بگیرند

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه برگزاری نشست های مختلف از سوی گروههای مختلف منتخبان اصولگرا به معنی انشعاب در این جریان است گفت: گروههای مختلف منتخبان اصولگرا به صورت منطقه ای و صنفی جلساتی را برگزار می کنند که در مجموع و نهایتا به مجوعه فراگیر منتهی می شود.

وی ادامه داد: فراکسیون فراگیربه صورت فراگیر موضوع را می بینند و مانند جریان اصلاحات اعضا را کنترل و منحصر در جریان امید نمی کنند.

منتخب مردم لنجان در مجلس دهم با اشاره به اینکه در مجموعه اصولگرایی مخالفتی با برگزاری نشست های مختلف در این جریان وجود ندارد، تصریح کرد: فراکسیون فراگیر ساز و کار خودش را دارد و قرار نیست صرفا عده ای برای دیگران تصمیم بگیرند.

کوهکن اظهار داشت: در نهایت مجموعه های مختلف در این جریان و پس از برگزاری نشست های متعدد و آماده شدن اذهانشان نشست بزرگی را برگزار کرده و هر تصمیمی که در چنین نشستی گرفته شود همه به آن پایبند خواهند بود.

وی در عین حال از تاریخ برگزاری این نشست اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: هنوز زمان برگزاری آن قطعی نشده است.

کوهکن در ادامه با اشاره به اینکه پس از نهایی شدن شاکله فراکسیون نام آن مشخص می شود گفت: در مورد رییس فراکسیون نیز باید منتظر ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها