معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خبر داد

افزایش 25 درصدی بازدیدکننده ها با افتتاح شهر آفتاب

شهر آفتاب یک روز بعد از پایان نمایشگاه بین المللی کتاب، به دور از شلوغی بازدیدکننده ها در روزهای گذشته و در هیاهوی کارگرهایی که کتاب های باقی مانده را بار وانت ها و نیسان ها می کردند، میزبان نشست خبری معاون خدمات شهری شهرداری تهران بود.
کد خبر: ۹۰۴۹۵۴
افزایش 25 درصدی بازدیدکننده ها با افتتاح شهر آفتاب

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی عبدالهی در این نشست از افزایش 25 درصدی تعداد بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب خبر داد و گفت: بر اساس آمارهای موجود در این دوره از نمایشگاه هم تعداد بازدید کننده ها 25 درصد افزایش پیدا کرد و هم در بحث فروش کتاب این افزایش 25 درصدی لحاظ شد.

وی از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای بر پایی نمایشگاه بین المللی قرآن در ماه مبارک رمضان و نیز برگذاری نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب خبر داد و گفت: شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه های مختلف آمادگی کامل دارد.

معاون شهردار تهران افزود: در طول مدت برگزاری نمایشگاه، 75 کانکس پذیرایی غذای سرد و گرم در شهر آفتاب فعال بود و در این مدت 10 میلیون بطری آب در نمایشگاه توزیع شد.

به گفته عبدالهی، در روزهای عادی از 200 هزار نفر و در روزهای شلوغ، از 350 تا 400 هزار نفر در نمایشگاه پذیرایی شد‌ که حتی یک مورد گزارش تخلف در خصوص وجود مشکل در غذاهای سرد و گرم در این مدت ثبت نشده است.

معاون شهردار تهران از خدمات رسانی شبکه مترو به 2میلیون و پانصد هزار مسافر خبر داد و گفت : در حالی که قول داده بودیم سر فاصله حرکت قطارها 6 تا 7 دقیقه برسد اما در دومین جمعه برگزاری نمایشگاه کتاب این عدد به کترین زمان یعنی 5 دقیقه رسید.

معاون شهردار تهران در ادامه از فعالیت 4000 دستگاه اتوبوس و 250 تاکسی برای رساندن بازدید کننده ها به شهر آفتاب خبر داد و افزود: در روز های اوج نمایشگاه 35 هزار خودرو در پارکینگ ها جانمایی می شد.

عبدالهی با اشاره به ارائه خدمات اسکان و پذیرایی رایگان به 12 هزار دانشجوی شهرستانی در ایام برگزاری نمایشگاه گفت: علاوه بر تهیه صبحانه و شام مختصر خدمات حمل و نقل نیز به این افراد فراهم شده بود.

معاون خدمات شهری شهردار تهران در پایان با گلایه از عملکرد برخی رسانه ها در انعکاس خبر آبگرفتگی در روز هشتم برگزاری نمایشگاه گفت: متاسفانه در پوشش اخبار آب گرفتگی برخی رسانه‌ها کم لطفی کردند. درحالیکه در روزی که بارندگی شدیدی در جنوب تهران اتفاق افتاد، فقط یکی از چاه های جذبی کنار چادرها آب را به درستی تخلیه نکرد و در یکی از چادرها آبگرفتگی مختصری بوجود آمد اما متاسفانه برخی رسانه ها اخبار و تصاویر را طوری منتشر کردند که انگار کل چادر دچار آب گرفتگی شده است.


مینا مولایی - جامعه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها