درام اجتماعی و شرح حال گونه «نرودا» با پیدا کردن توزیع کننده خود، برای اواخر فصل پائیز به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و اروپا می رود.
کد خبر: ۹۰۴۸۵۴
«نرودا» خریدار پیدا کرد

به گزارش جام جم آنلاین ، شرکت مستقل فیلم سازی اورجارد امتیاز پخش این فیلم جنجالی را برای نمایش عمومی در آمریکای شمالی و چند کشور بزرگ اروپایی خریداری کرد.

این شرکت فیلم سازی امیدوار است نمایش عمومی فیلم در اواخر فصل پائیز، راه را برای شرکت و حضور آن در رقابت های اسکاری پیش رو فراهم کند.

منتقدان سخت گیرسینمایی که «نرودا» را پسندیده اند، عقیده دارند در رشته های اصلی مراسم اسکار نامزد دریافت جوایز متعددی خواهد شد.

این فیلم داستان واقعی پابلو نرودا شاعر و مبارز سیاسی مشهور شیلی را به تصویر می کشد. گائل گارسیا برنال بازیگر سرشناس مکزیکی، نقش نرودا را در این فیلم بازی کرده است.

پابلو لارین کارگردان فیلم می گوید هدفش از ساخت آن، نه دریافت جوایز سینمایی که آشنا کردن مردم سراسر جهان با فعالیت های یک مبارز بزرگ است.

در داستان «نرودا» که در سال 1948 اتفاق می افتد، تماشاگران سینما شاهد موش و گربه بازی این شاعر دریافت کننده جایزه نوبل با یک بازرس پلیس دولتی خواهند بود.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، فضای ماجراجویانه این درام شرح حال گونه به صورتی است که تماشاچی با میل و رغبت به تماشای کارهای کاراکتر اصلی داستان می نشیند.

بنا به نظر منتقدان سینمایی، این فیلم از این نظر تفاوت هایی با دیگر فیلم های شرح حال گونه دارد و یک داستان خشک و رسمی را تعریف نمی کند.

به همین دلیل، تحلیل گران اقتصادی سینما می گویند «نرودا» ظرفیت بالایی برای موفقیت در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی و اروپا دارد.

گائل گارسیا برنال در سال 2012 هم در درام اجتماعی و سیاسی دیگر پابلو لارین شیلیایی تبار به نام «نه» بازی کرد. داستان این فیلم در ارتباط با حکومت نظامی پینوشه دیکتاتور شیلی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها