آیت‌الله موحدی‌کرمانی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

صدا و سیما یک دانشگاه سیال است/ تبریک به علی ‌عسگری

خطیب موقت نماز جمعه تهران ضمن تبریک انتخاب علی‌عسگری به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما گفت: وی باید دستورات مقام معظم رهبری به مسئولان قبلی صدا و سیما را بخواند و به آن عمل کند چون دستورات ولی امر است.
کد خبر: ۹۰۴۱۶۳
صدا و سیما یک دانشگاه سیال است/ تبریک به علی ‌عسگری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عبادی سیاسی تهران ادامه داد: صدا و سیما یک دانشگاه سیال است و بچه‌های و نوجوانان آن را می‌بینند و در روحشان نفوذ می‌کند که بر همین اساس نباید صحنه‌های مبتذل و مهیج را ارائه کنید. بر جوانان رحم کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران همچنین گفت: آمریکا سرسخت‌ترین دشمن اسلام و مسلمین است و به کسانی که در این راه گام بر می‌دارند نیز کمک مالی و تسلیحاتی می‌کند.

وی با بیان اینکه باید به مناسبت غارت دو میلیارد دلار پول ملت ایران توسط آمریکا چند مدال به آنها بدهیم، اظهار داشت: آمریکا مردم را به خاک و خون می‌کشد و در مذاکرات هسته‌ای تعهد می‌دهد و همزمان آن را زیر پا می‌گذارد.

وی ادامه داد: آمریکا به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و به هواپیمای مسافربری ایران حمله می‌کند و همه سرنشینان آن را می‌کشد و به قاتل آن ناو جایزه می‌دهد.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران تصریح کرد: آمریکا ادعای دموکراسی می‌کند و همزمان در امور داخلی کشورها مداخله می‌کند، کما اینکه از شاه معدوم در مقابل خواست ملت ایران حمایت کرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان اینکه آمریکا از مظلومان و بی‌گناهان حمایت نمی‌کند، افزود: سردمداران آمریکا حتی از کسانی که مظلومان و بی‌گناهان را می‌کشند حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند، همان‌گونه که می‌بینیم از عربستان در مقابل مردم مظلوم یمن حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه جمله‌ای را نیز به کشورهای مسلمان می‌گویم ادامه داد: آمریکا دشمن اسلام و قرآن شماست، به دلیل اینکه با تمام وجود از اسرائیل حمایت می‌کند. آمریکا سرسخت‌ترین دشمن اسلام و مسلمین است و به کسانی که در این راه گام بر می‌دارند نیز کمک مالی و تسلیحاتی می‌کند.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران تصریح کرد: آمریکا اسلام‌ستیز، شیعه‌ستیز و ایران‌ستیز است، چون ایران، ایرانی اسلامی است.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی ادامه داد: آمریکا منافق است به این دلیل که به ظاهر ائتلاف ضد داعش تشکیل می‌دهد ولی در باطن از آنها حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و وقتی که موج خطر تروریست به اروپا می‌رسد فریادش بلند می‌شود و تروریست‌ها را محکوم می‌کند اما وقتی تروریست‌ها در سوریه فعال می‌شوند و کشتار مردم را رقم می‌زنند به آنها احسنت می‌گوید.

وی با بیان اینکه آمریکا دروغگو است زیرا اقدامات تروریست‌ها را به اسلام نسبت می‌دهد و اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی را به راه می‌اندازد، افزود: آمریکا مستکبر و زورگوست به خودش اجازه می‌دهد سلاح اتمی داشته باشد اما کشورهای دیگر را حتی از داشتن سلاح‌های معمولی دفاعی منع می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به حکم دادگاه عالی آمریکا در برداشت 2 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران، گفت: به مقامات سایر کشورها می‌گویم پول‌هایتان را از بانک‌های آمریکا بیرون ببرید چون اگر این کار را نکنید دادگاه عالی آمریکا حکم سرقت اموالتان را صادر می‌کند.

موحدی کرمانی با خطاب قرار دادن ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای ادامه داد: شما با این روح ظریف‌تان با عناصر قلدر سروکار دارید که خداوند به شما اجر دهد و شما را یاری کند اما مبادا در یک گام یک سخن و یک عمل گول تظاهرات قلدر خون آشام را نخورید.

وی گفت: این مدال‌ها را نباید تنها به آمریکا داد بلکه باید به رژیم اشغالگر قدس، آل سعود خبیث و کشورهایی که دنباله‌رو آمریکا هستند و به دیکته او عمل می‌کنند باید داد و ما با همان چشم که به آمریکا نگاه می‌کنیم به آنها نیز نگاه می‌کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع)، امام سجاد (ع)‌ و حضرت ابالفضل العباس (ع) گفت: ولادت حضرت مهدی (عج) را پیشاپیش تبریک می‌گویم و باید تبریکی دیگر برای برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان 70 کشور در کشورمان عرض کنم.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید ناظری فرمانده ویژه نیروی دریایی سپاه ادامه داد: وی فرمانده‌ای شجاع و پرجرات بود که امیدوارم با اهل بیت مشحور شود.

موحدی کرمان همچنین خطاب به سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه نیز گفت: از مواضع قاطع ایشان برای هشدار به آمریکا که اعلام کرد از ادبیات تهدید بپرهیزید چون طبق حق استفاده از تنگه هرمز ما این تنگه را بر روی شما خواهیم بست تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: پدیده قاچاق پدیده‌ای بسیار خطرناک است که به اقتصاد کشور ضربه می‌زند که مسئولان کشور باید با قاطعیت با این پدیده شوم برخورد کنند.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران افزود: مطلع شدیم با همکاری بسیج نیروهای مردمی و نیروهای عراقی شکست‌های پی‌درپی متوجه داعش خبیث شده که 200 نفر از فرماندهان سرشناس آنها کشته شدند.

موحدی کرمانی در خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران تقوا آنها را به استفاده از برکات ماه شعبان دعوت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها