رئیس شورای شهر تهران گفت: اصولا باید دکل های برق همه مناطق به زیرزمین منتقل شوند و مشکلاتی از این دست تنها مختص یک منطقه نیست.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۹
دکل‌های برق به زیر زمین منتقل شوند

به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی چمران پس از ارائه گزارش شورایاری منطقه ۱۶ در دویست‌وپنجاه‌وهشتمین جلسه شورا گفت: شورایاری هر منطقه ای که به صحن می آید و گزارش می دهد، دوستان احساساتی می شوند و یک طرحی را پیشنهاد می دهند، در حالیکه باید یک مسئله برای ما روشن شود و سپس به آن بپردازیم. پس بهتر است احساساتی نشویم، وگرنه مجبوریم هر هفته متممی به بودجه تخصیص دهیم.

وی با اشاره به اینکه اگر تهران مشکلات زیادی دارد، پس اعضای شورا نیز باید وقت بیشتری به حل مشکلات اختصاص دهند، از تاخیر اعضا برای حضور در صحن انتقاد کرد و توضیح داد: نمی شود هر موقع دلمان می خواهد بیاییم. این شیوه حضور، نتیجه خوبی ندارد. اگر حل مشکلات به‌عنوان یک وظیفه است، پس تاخیرها قابل قبول نیست. از همین‌رو، تاخیرها را برای دوستان می فرستیم و از همان حق‌الجلسه بسیار بسیار بسیار کلانی که برخلاف بیمه های که میلیونی است، کسر خواهیم کرد.

چمران با یادآوری اینکه مشکلاتی همچون انتقال دکل های برق بعث منطقه ۱۶ در تمام مناطق همچون غرب تهران نیز وجود دارد و برای سلامتی مردم ضررهایی ایجاد کرده است، ادامه داد: انتقال این دکل ها بر عهده شرکت برق است که آنها نیز می گویند بودجه این جابه‌جایی را ندارند، در حالیکه این قسمت ها فضای زیادی را هم در مناطق تلف کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه چه بهتر است که فضای این دکل ها به توسعه بوستان ها تخصیص یابد، تصریح کرد: در بزرگراه ارتش در ۲۰ متری دکل ها خانه سازی شده است یا در منطقه غرب شهرآرا این دکل‌ها در داخل پارک قرار دارند. این مشکلات وجود دارند که ما داد می زنیم و از این مشکلات می گوییم، اما عده‌ای می گویند تهران شهر برخورداری است و ۱۷ هزار میلیارد دارد، پس از بودجه اش به برخی وزارتخانه ها و سازمان‌ها بدهد، در حالیکه این بودجه برای خود شهر تهران نیاز است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تهران نیازمندی هایی دارد که به تخصیص بودجه به آموزش و پرورش، درمانگاه ها و راه اندازی صندوق های مختلف اولا است، افزود: به محض آنکه هر منطقه ای به شورا می آید، این بحث ها بار دیگر مطرح می شوند. به طور مثال در هفته های گذشته برای منطقه ۲۰، سه کارگروه تشکیل دادیم. این نمی شود که یک متمم بودجه برای منطقه ۲۰ آورده شود و یک متمم بودجه برای منطقه ۱۶، شهرداران در حد توان شهرداری و بودجه تصمیم گیری می کنند و وظایف شان را انجام می دهند. برخی رفع مشکلات هم در حد دنباله‌گیری اداری است که باید از سوی شهرداری انجام شود. دکل برق برای شهرداری نیست و یک رقم بسیار بالایی برای انتقال به زیر زمین نیاز دارد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها