مشورت با ایران برای حمله به داعش

سخنان بی ادبانه مقام اماراتی درباره یمن

معاون بین الملل موتلفه در گفتگو با جام جم آنلاین:

سخنان رییس پلیس دبی واهی است/ می خواهد خوش خدمتی کرده باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اهانت برخی از مسولان رسمی وغیر رسمی کشورهای عربی علیه ایران را خوش خدمتی این افراد در برابر استراتژی ها ی استعماری آمریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۹۰۳۳۳۰
سخنان رییس پلیس دبی واهی است/ می خواهد خوش خدمتی کرده باشد

حمید رضا ترقی در گفت و گو با جام جم آنلاین در باره سخنان توهین آمیز رییس پلیس دوبی علیه مقامات ایران افزود:آنچه مسلم است ایجاد ایران هراسی وبدبینی نسبت به جمهوری اسلامی جزو استراتژی های استعماری امریکا ،انگلیس و صهیونیست ها در منطقه است و مزدوران این کشورها در منطقه کشورهایی چون عربستان ،اماران وبحرین هستند که طی این سالها سیاست ها و روابط خود را با کشورهای منطقه براساس استراتژی های این سه قدرت استعماری تعیین کرده اند .

وی ادامه داد:از سوی دیگر در این کشورها عناصر وشخصیت هایی نیز به مانند رییس پلیس امارات وجود دارندکه همواره درتلاشند بلندگوی قدرت های استعماری باشندو با خوش خدمتی های خود به موقعیت های مناسب دست بیابند.

وی پاسخگویی وزارت خارجه کشورمان در خصوص اظهارات بی اساس چنین افرادی را جایز ندانست و افزود: این افراد در شان ومقامی نیستند که مقامات رسمی کشورمان نسبت به آن واکنشی نشان دهند وحتی به تعبیر قرآن کریم باید از کنار این انسان های جاهل، با کرامت و بزرگواری گذشت و باید اطمینان داشت که موضع گیری های آنان یا ناشی از جهل و یا از سر غرض ورزی و موضع گیری است .

ترقی با اشاره به اینکه ایران بدنبال حفظ وحدت جهان اسلام است نه تشدید اختلافات گفت:لذا پاسخ گویی به این گونه سخنان واهی در شان مسولان کشور ما نیست .

وی رییس پلیس دبی را شخصیتی مهم ندانست و افزود :وقتی ما جواب ابرقدرت ها را با صراحت و قدرت تمام می دهیم آن وقت رییس پلیس دبی از چه جایگاهی برخوردار است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها