ارتش سوریه و هم پیمانانش به عملیات نظامی خود در اطراف منطقه خان طومان در ریف جنوبی شهر حلب به عنوان مقدمه ای برای کنترل دوباره بر این منطقه ادامه می دهند.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۹
آمادگی ارتش سوریه برای بازپس گیری خان طومان

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه العالم روز دوشنبه از حلب گزارش داد، جنگنده ها و توپخانه ارتش سوریه نیز مواضع و استحکامات تروریست ها در این منطقه را هدف قرار می دهند.

نیروهای ارتش سوریه، چند عملیات تاکتیکی را درپی حمله عناصر گروه موسوم به جیش الفتح به نقاط تمرکز ارتش انجام دادند.

همزمان واحد موشکی ارتش سوریه نیز خودروهای عناصر مسلح را هدف قرار داد.

یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه گفت: ما تعدادی از خودروهای جبهه النصره در منطقه خان طومان را منهدم کردیم، و به یاری خدا پیروزی نزدیک است.

واحدهای توپخانه و جنگندهای سوریه با آتش گسترده خود مواضع عناصر مسلح در داخل خان طومان و خطوط امدادرسانی آنها از حومۀ غربی و شرقی شهر ادلب را هدف قرار می دهند، که هدف از این کار، فرسودن عناصر مسلح به عنوان مقدمه ای برای یورش به این منطقه و بازپس گیری آن است.

یکی دیگر از فرماندهان ارتش سوریه گفت: ما اکنون با آتش شدید و گسترده، در حال آماده سازی مقدمات عملیاتی ویژه برای آزادکردن خان طومان هستیم، و در روزهای آینده اخبار خوبی از ارتش سوریه خواهید شنید.

برپایه این گزارش، شدت درگیریها در خان طومان و تلاش عناصر مسلح برای باقی ماندن در این منطقه بیانگر اهمیت راهبردی آن است، زیرا این منطقه دروازه شهر حلب از محور جنوب شرقی به شمار می رود، و حلقه اتصال حومه حلب و ادلب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها