گفتگوی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با فاکس نیوز

ترامپ: چین و مکزیک کلاه ما را برمی دارند/ حمله به لیبی ابلهانه بود

سودای یکه تازی نامزد جمهوری خواه

ترامپ: به وحدت با جمهوریخواهان نیاز ندارم

نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد میلیون ها رای از اردوگاه دموکرات ها را جذب خواهد کرد .
کد خبر: ۹۰۲۶۱۲
ترامپ: به وحدت با جمهوریخواهان نیاز ندارم

به گزارش جام جم آنلاین ، دونالد ترامپ، نامزد میلیاردر انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه آمریکا تاکید کرد برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا نیازی نیست که جمهوری خواهان حول محور وی متحد شوند چرا که وی قادر است در اردوگاه دموکرات ها نیز حمایت میلیونها نفر را جلب کند.

دونالد ترامپ که اختلافات زیادی در داخل حزب جمهوریخواه به وجود آورده است در گفتگو با تلویزیونی ای بی سی که در برنامه این هفته پخش خواهد شد، تاکید کرد: آیا واقعا لازم است که جمهوری خواهان متحد شوند؟ وی افزود: فکر نمی کنم امروز به وحدت جمهوری خواهان در معنا و مفهوم سنتی واقعا نیاز داشته باشیم.

از سه شنبه گذشته که دونالد ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در ایالت ایندیانا به پیروزی رسید و موجب شد دو رقیب وی یعنی تد کروز و جان کاسیچ از ادامه رقابتهای انتخاباتی صرفنظر کنند، شمار زیادی از مسئولان بلندپایه حزب جمهوری خواه به جنبش هر کسی غیر از ترامپ ملحق شده اند.

میت رامنی نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2012 و همچنین جرج دبلیو بوش و همچنین پدرش جرج بوش که در گذشته روسای جمهور آمریکا بوده اند، به این جنبش پیوسته اند.

ترامپ که ثروت هنگفت خود را از سرمایه گذاری در بخش غیرمنقول آمریکا به دست آورده است، از ابتدای انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان اظهارنظرهای جنجال برانگیزی درباره مناقشه سوریه، مخالفت با پذیرش آوارگان سوری، منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا و ضرورت دیوار کشیدن در مرزهای آمریکا و مکزیک داشته و با سخنان خود انتقاد و حتی خصومت بسیاری از مسئولان حزب جمهوری خواه را برانگیخته است.

با این حال نامزد میلیاردر جمهوری خواهان می گوید برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به حمایت حزب جمهوری خواه نیاز ندارد چرا که در نظر دارد حمایت آن دسته از افرادی را که به طور سنتی به دموکراتها رای می دهند، جلب کند.

ترامپ تاکید کرد: من در انتخابات آینده میلیونها نفر را از اردوگاه دموکراتها با خود همراه خواهم کرد.

وی افزود: می خواهم آرای طرفداران برنی ساندرز را جلب کنم چرا که آنها در زمینه تجاری کار من را تائید می کنند.

برنی ساندرز که نامزد انتخابات مقدماتی دموکرات ها است تنها کسی است که همچنان تلاش می کند در رقابت با هیلاری کلینتون خود را به عنوان نامزد نهایی این حزب معرفی کند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها