هملت ویلیام شکسپیر به صورت وارونه در دستور تولید قرار می گیرد! این بار صنعت سینما تراژدی هملت را از نگاه کاراکتر اوفلیا به تصویر می کشد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۳
صنعت سینما به دنبال هملت زنانه!

به گزارش جام جم آنلاین ، نائومی واتس بازیگر استرالیایی تبار سینما و دیزی ریدلی برای بازی در دونقش محوری نسخه سینمایی «اوفلیا» انتخاب شده اند.

این دو بازیگر در جلوی دوربین در نقش اوفلیا دلداده هملت و گرترود مادر بی وفای هملت، ایفای نقش خواهند کرد. هنوز معلوم نیست نقش هملت را کدام بازیگر بازی خواهد کرد.

فیلم نامه اقتباسی «اوفلیا» با نگاهی به داستان نوول پرخواننده و تحسین شده لیزا کلین نوشته می شود. این نوول چند جایزه ادبی هم گرفت.

فیلم نامه را سمی چلاس می نویسد و کلر مک کارتی هم آن را کارگردانی خواهد کرد. منتقدان سینمایی با توجه به ترکیب کلی سازنده فیلم، از آن به عنوان اثری زنانه اسم می برند.

گرترود مادر هملت که ملکه دانمارک بود، به همسرش خیانت کرد و با کمک برادر شوهرش، وی را به قتل رساند. این مسئله، هملت را تا سرحد جنون برد.

اوفلیا که دختر یکی از وزیران دربار پادشاهی و نامزد هملت بود، نتوانست جنون هملت را تحمل کند و در داستان تراژدی شکسپیر خودکشی کرد.

به گفته سازندگان «اوفلیا»، با آن که داستان این فیلم تلخ و غم انگیز در قرن چهاردهم هجری رخ می دهد، ولی حال و هوایی امروزی خواهد داشت.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، امسال چهارصدمین سال تولد ویلیام شکسپیر در انگلستان جشن گرفته می شود. به همین خاطر، پیش بینی می شود تعداد بیشتری فیلم براساس نمایش های معروف وی در دستور کار تولید قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها