برایان کرانستون بازیگر مجموعه پربیننده «زدن به سیم آخر» در فیلم تازه اش «جک پات»، با دو بازیگر جوان سینما همبازی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱
موش و گربه بازی هنری برایان کرانستون

به گزارش جام جم آنلاین ، آرمی هامر و میلا کونیس دو بازیگر جوانی هستند که نقش مقابل این چهره کهنه کار سینما و تلویزیون را بازی خواهند کرد.

«جک پات» نسخه دوباره سازی شده و انگلیسی زبان یک کمدی اکشن بسیار موفق است، که سال 2011 نمایش عمومی بین المللی موفقی داشت.

خط اصلی داستان در باره یک بازی پیچیده است، که آدم های درگیر خود را وارد یک موش و گربه بازی کمدی و معما گونه پررمزوراز می کند.

کرانستون در داستان فیلم، نقش مرد بخت برگشته ای را بازی می کند که پس از به هوش آمدن، خود را در محاصره افراد مسلح پلیس می بیند.

اسلحه ای که او در دست دارد، عامل اصلی قتل چند نفری است که در این محل روی زمین پهن شده اند و کاراکتر کرانستون، هیچ چیزی را در ارتباط با این ماجرا به یاد نمی آورد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، نسخه اصلی با نگاهی به نوول پرخواننده ای به همین نام اثر جونسبو ساخته شد. نسخه تازه هم، براساس داستان همین نوول جلوی دوربین خواهد رفت.

ویل گلاک برای کارگردانی این نسخه انتخاب شده است. او فیلم خود را براساس فیلم نامه اقتباسی دیو کالاهام کارگردانی خواهد کرد. این فیلم نامه نویس، به خاطر نگارش فیلم نامه «دور ریختنی ها» ی سیلوستر استالونه شهرت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها