شورای استان الانبار عراق از فروپاشی صفوف گروه تروریستی داعش در فلوجه و استفاده تروریست‌های تکفیری از مردم این شهر به عنوان سپرانسانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۸۵۴
فروپاشی صفوف داعش در فلوجه

به گزارش جام جم آنلاین، صباح کرحوت رئیس شورای استان الانبار از فروپاشی صفوف تروریست‌های داعشی در داخل شهر فلوجه خبر داد که در اشغال دارند.

کرحوت گفت نیروهای امنیتی و نیروهای شجاع عشایر توانستند بیشتر مناطق، روستاها و جاده مواصلاتی ناحیه العامریه و تقاطع السلام را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کنند و طی این عملیات، ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند.

وی افزود این مناطق و روستاها در جنوب فلوجه در امتداد آزادسازی مرکز شهر از اشغال باندهای جنایتکار و نجات خانواده‌هایی است که در محاصره تروریست‌های داعشی هستند و داعشی‌ها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و مانع خروجشان از شهر فلوجه می‌شوند.

کرحوت خاطر نشان کرد تروریست‌های داعشی با بستن پل‌های قدیم و جدید فلوجه و جلوگیری از عبور مردم از طریق آن فشارها بر مردم را افزایش داده‌اند.

الفرات هم از هلاکت یک تروریست انتحاری خبر داد که سوار بر یک خودروی بمب‌گذاری شده قصد داشتند خود را در جنوب بغداد منفجر کند.

بر اساس این گزارش، یک منبع امنیتی گفت نیروهای امنیتی توانستند این تروریست انتحاری را که با یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده قصد داشت در بزرگراهی در منطقه الرضوانیه در جنوب بغداد، خود را منفجر کند، به هلاکت رساندند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها