افتتاحیه بالای جهانی اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «کاپیتان آمریکا: جنگ زمستانی» باعث تعجب و شگفتی تحلیل گران بین المللی سینما شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۴۷
هجوم شگفتی ساز «کاپیتان آمریکا»

به گزارش جام جم آنلاین ، این فیلم در سه روز اول نمایش عمومی خود در 37 کشور دنیا، موفق به فروش غیرمنتظره 200 میلیون دلاری شد.

حتی تهیه کنندگان فیلم در کمپانی والت دیزنی هم از این رقم بالای فروش در این مدت کوتاه، شگفت زده شده و می گویند انتظار چنین استقبالی را از سوی تماشاگران نداشته اند.

موفق کلان 200 میلیون دلاری «کاپیتان آمریکا: جنگ زمستانی» در حالی نصیب آن شده، که هنوز تعداد قابل توجهی از کشورهای جهان آن را اکران عمومی نکرده اند.

کره جنوبی، مکزیک و انگلستان با فروش هایی 29، 21 و 20 میلیون دلاری، بیشترین فروش را برای فیلم در سطح بین المللی رقم زده اند.

به نوشته اسکرین اینترنشنال، این در حالی است که سینماهای آمریکای شمالی قرار است آخر این هفته، این اکشن پرسروصدا را اکران عمومی کنند.

چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان، روسیه، ایتالیا و بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا هم، این هفته قسمت سوم «کاپیتان آمریکا» را به روی پرده سینماهای خود می فرستند.

کریس ایوانز در این فیلم دوباره در نقش کاراکتر ابرقهرمان کاپیتان آمریکا بازی کرده و در ماجراجویی های آن، با کاراکتر مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیورمبارزه می کند.

اهل فن با توجه به موفقیت بالای بین المللی فیلم، پیش بینی فروش بسیار بالایی برای آن در آمریکای شمالی می کنند. این فیلم با هزینه تولید 160 میلیون دلاری تهیه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها