پلیس تهران طرح ویژه‌ای برای دستگیری سارقان به عنف در سطح معابر تهران به مرحله اجرا گذاشته که در آن تعدادی از این سارقان با تلاش مأموران دستگیر شدند؛‌ صحنه‌هایی از چگونگی زورگیری یکی از این سارقان منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۱۰۳۸
تصاویری از یک زورگیری در تهران

به گزارش جام جم آنلاین ، اخیراً فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طرحی را برای دستگیری سارقان به عنف به مرحله اجرا گذاشته است که تعدادی از این سارقان در طرح اخیر دستگیر شده‌اند.

بر پایه این گزارش، یکسری تصاویر از صحنه زورگیری یکی از این سارقان دستگیر شده به دست آمده است که در ذیل منتشر می‌شود.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
حسین
-
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
۰
۰
با سلام
بهتر است مقامات به جای گشت نا محسوس به فكر این دزدها باشن....
بهروز
-
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
۰
۰
سلام.با توجه به اهمیت لزوم برقراری امنیت عمومی دربعضی كشورها اینگونه مجرمین به اعدام ودربعضی كشورها نیزبه زندانهای طویل المدت با كاراجباری محكوم می شوندبه تجربه ثابت شده هرجا مجازات سنگین تربوده اثر بازدارندگی بیشتری درجامعه داشته است.ان شاء الله هرچه زودتر مسئولین قضایی وانتظامی ماهم فكری برای تشدید مجازات مرتكبین این نوع جرائم وسرقتها كه احساس امنیت راشدیدا دربین مردم كاهش می دهدبنمایند.
ح.اسدی
-
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
سلام دوست عزیز، فرمایش شما در صورتی می تونه درست و عملی باشه و به نتیجه برسه كه دلیل این اعمال ریشه یابی بشه، اگر با ان مجازات افراد تادیب می شدند كه این همه مجرمین سابقه دار نداشتیم، یعنی در خیلی از این موارد افراد قبلا هم سابقه دستگیری داشتند و مجازات هم شدند آیا تادیب شدند؟ آیا با اعدام و مجازات سخت در این چند دهه اخیر زورگیری و اخاذی و این گروه اعمال مجرمانه در ایران كم شده؟ باید ریشه یابی كرد كه علت این بزه ها چیست نه اینكه صرفا درصدد باشیم یكی تخلف بكنه ما با تادیب كردنش جامعه را اصلاح كنیم. بقول اطبا اول پیشگیری بعد درمان
پیمان
-
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
به نظر من قانون مشكل داره و ... چون اگر به دزد یا زور گیر اسیب بزنی باید دیه بدی در غیر این صورت میری زندان تازه باید با التماس و خواهش رضایت آقای دزد را بدست بیاوری آیا این جور قضاوت دزد ها را گستاخ و با شهامت نمی كنه ؟؟؟ خیلی دوست دارم نظر مسئولین محترم قوه قضاییه در این مورد را بدونم .
حمیدرضا نصرتی
-
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
كاش اشاره كوتاهی هم به محل و زمان زورگیری بالا میشد اما بدیهی میبینم كه كم و بیش همه آنها سابقه دار نباشند و مجازات لازم و كار آمد با آنها شده باشد .
امیر
-
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
لطفا گشت نامحسوس هم برای خفت گیری اختصاص دهید.!!!
جلال
-
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
۰
۰
امیدواره مثل همون زورگیران قبلی در مدت كوتاهی شناسایی و اعدام بشن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها