نسخه سینمایی اکشن کمیک استریپی و ابرقهرمانانه «فلاش»، با مشکل روبرو شده است. گراهام اسمیت از کارگردانی این فیلم، انصراف داده است.
کد خبر: ۹۰۰۹۹۷
مشکل تازه برای «فلاش» سینمایی

به گزارش جام جم آنلاین ، دلیل اصلی انصراف کارگردان اعلام نشده است. اما منابع نزدیک به کمپانی می گویند اختلاف عقیده دو طرف، عامل اصلی این تصمیم گیری بوده است.

از قرار معلوم، کمپانی برادران وارنر و گراهام اسمیت بر سر چگونگی به تصویر کشیدن کاراکتر فلاش، با یکدیگر اختلاف عقیده جدی داشته اند.

این در حالی است که کار نگارش فیلم نامه «فلاش» را هم خود فیلم ساز انجام داده بود. به این ترتیب و به احتمال زیاد، فیلم نامه فیلم دوباره نویسی خواهد شد.

از حدود شش ماه قبل، تولید نسخه سینمایی «فلاش» به صورت یکی از طرح های اصلی کمپانی برادران وارنر در سال جاری درآمد.

این فیلم براساس یکی از داستان های مصور شرکت دی سی کامیکز (رقیب شرکت مارول) ساخته می شود و کاراکتر اصلی آن، به عنوان سریع ترین موجود زنده جهان معرفی شده است.

در حال حاضر، در رسانه های گروهی نام دو فیلم ساز مطرح دنیای سینما جیمز ون و ادگار رایت به عنوان کارگردان احتمالی «فلاش» شنیده می شود.

این در حالی است که هنوز بازیگر نقش فلاش انتخاب نشده و کمپانی برادران وارنر در جست و جوی بازیگر مناسبی برای ایفای نقش این ابرقهرمان است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، حتی با انتخاب بازیگر و کارگردان نسخه سینمایی «فلاش»، تماشاگران سینما نباید منتظر نمایش عمومی آن تا سال 2018 باشند!

کمپانی برادران وارنر شش ماه قبل اعلام کرد این فیلم را تا زودتر از این زمان، آماده نمایش عمومی نخواهد کرد و عجله ای برای تولید آن ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها