تماشاگران سینما و دوستداران آثار کلاسیک سینمایی، باید منتظر تولید نسخه تازه ای از فیلم کلاسیک و تحسین شده «همشهری کین» اورسون ولز باشند.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۰
سلام دوباره «همشهری کین» به سینما

به گزارش جام جم آنلاین ، شایعات تائید نشده حکایت از آن می کند که صنعت سینما به دنبال ساخت فیلم تازه ای با الهام از اثر کلاسیک ولز است.

منابع خبری که این خبر را منتشر کرده اند، در باره منبع خبری خود اطلاعاتی نداده اند و می گویند فیلم نامه فیلم براساس داستان نسخه سینمایی سال 1941 نوشته خواهد شد.

پرسشی که از سوی اهل فن مطرح شده، این است که کارگردان نسخه تازه چه کسی خواهد بود و نقش اصلی آن را کدام بازیگر بازی خواهد کرد.

یک باور عمومی در بین منتقدان و عاشقان سینما وجود دارد که می گوید فیلمی مثل «همشهری کین» نباید دوباره سازی شود و نسخه اصلی، حق مطلب را در ارتباط با آن بیان کرده است.

صنعت سینما در یک دهه اخیر دست به بازسازی تعدادی از محصولات کلاسیک سینما زده است. منتقدان سینمایی می گویند اکثر این نسخه ها خیلی بد ساخته شده و اعتبار نسخه های اصلی را هم زیر علامت سوال برده اند.

نسخه های جدید فیلم هایی مثل «روانی»، «طالع نحس» و «جهنم زیرورو»، نتوانستند پاسخ گوی اشتیاق تماشاگران جدید و قدیمی سینما باشند.

به نوشته هالیوود ریپورتر، اهل فن می گویند کاری که اورسون ولز در «همشهری کین» انجام داد، قابل تکرار توسط هیچ فیلم ساز دیگری نیست.

این اثر کلاسیک و درخشان تاریخ سینما، سال هاست که از سوی منتقدان انگلیسی و امریکایی لقب بهترین ساخته سینمایی دهه های مختلف قرن حاضر گرفته است.

داستان فیلم در باره تلاش یک خبرنگار برای کشف رمز و راز پنهان در کلمه «رزباد» است که توسط کاراکتر کین متمول در زمان مرگش بیان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها