مرد کابینت‌ ساز گمان نمی‌کرد گرفتار شدن در دام شیشه، او را به یک دزد حرفه‌ای تبدیل کند.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۰
دزد امامزاده صالح دستگیر شد

به گزارش جام‌جم ، عصر 8 اردیبهشت امسال ماموران کلانتری 101 تجریش در تماس مردمی از دستگیری مردی کیف‌ قاپ در خیابان ولی‌عصر (عج) حوالی میدان تجریش مطلع شدند. ماموران با حضور در این محل مشاهده کردند مردم دزدی را کتک زده و دستانش را با پارچه‌ای بسته‌اند تا فرصتی برای فرار پیدا نکند.

مرد سارق برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد و گفت همین یک سرقت را انجام داده که در آن ناکام مانده بود.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران منتقل شد و تحقیقات از وی زیر نظر قاضی علی ایردموسی آغاز شد.

متهم که راز سرقت‌هایش را فاش شده دید در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: دروغ گفته و تاکنون 50 فقره دزدی انجام داده است.

مرد سارق در اظهاراتش به قاضی پرونده افزود: شش ماه است که دزدی می‌کنم. پیش از این سال‌ها کابینت‌ساز بودم که در دام اعتیاد گرفتار شدم. همه مال و اموالم را به خاطر اعتیاد و مصرف شیشه از دست دادم. حتی شغلم را که یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بودم، از دست دادم. دیگر آهی در بساط نداشتم بنابراین برای تامین هزینه‌های اعتیادم و خرید شیشه تصمیم به سرقت و جیب‌ بری گرفتم. این سرقت‌ها را در محل‌های شلوغ از جمله از زائران امامزاده صالح، تجریش، شمیرانات و مراکز خرید انجام می‌دادم. پول و گوشی را برمی‌داشتم و مدارک موجود در کیف‌های سرقتی را در سطل زباله می‌انداختم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها