روزنامه جام‌جم به عنوان روزنامه‌ای فراگیر و در شان یک رسانه وزین تلاش کرده بی‌طرفانه و بدون حاشیه‌سازی در حوزه سلامت کار و مسائل و مشکلات این حوزه را بدون سیاسی کاری مطرح کند. در زمینه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی و همچنین کمک به حل کاستی‌های حوزه سلامت، روزنامه جام‌جم توانسته به رسالت خود در این حوزه عمل کند.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۸
مبرا از سیاسی کاری و حاشیه‌سازی

متاسفانه گاهی شاهد هستیم برخی رسانه‌های ما، مسائل حوزه سلامت را با نگاهی سیاسی تحلیل می‌کنند که این کارها نه‌تنها کمکی به حل مشکلات بهداشتی و درمانی مردم نمی‌کند، بلکه حتی گاهی مشکلات را هم پیچیده‌تر می‌کند، اما خوشبختانه روزنامه جام‌جم تلاش کرده از این فضاها به دور باشد و از این جهت، روزنامه جام‌جم در زمینه انتشار درست اخبار حوزه سلامت، نمره قبولی می‌گیرد.

در واقع، این روزنامه تلاش می‌کند از نگاه یک منتقد مصلح و منصف به مسائل خرد و کلان حوزه سلامت نگاه و تحلیل‌های این حوزه را با نگاهی به دور از سیاست‌زدگی مطرح کند.

بارها پیش آمده خبرنگاران این رسانه، نظر بنده را در حوزه‌های مختلف نظام سلامت جویا شده‌اند. جنس پرسش و پاسخ‌ها در این مصاحبه‌ها و جنس مطالب منتشر شده در حوزه سلامت به گونه‌ای بوده که بی‌طرفی روزنامه جام‌جم در حوزه بهداشت و درمان را تایید می‌کند.

دکتر محسن مصلحی

دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها