در این که رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در مقیاس ملی، زبان جامعه هستند شکی نیست؛ بخصوص زبان هر عضو مجلس یا شورا یا هر کسی که در بخشی از این نظام به خدمت مشغول است.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۶
به جام‌جم اعتماد دارم

چون ما برای اطلاع‌رسانی درباره فعالیت‌های خودمان، مطالبات و تذکرات خودمان و آن چیزی که به عنوان نماینده و وکیل مردم لازم است به گوش بقیه مسئولان برسانیم، از رسانه‌ها کمک می‌گیریم و به این ترتیب صدایمان به گوش افرادی که لازم است می‌رسد. محال است بتوانیم به تنهایی به این اطلاع‌رسانی بپردازیم و همین جاست که رسانه‌ها به کمک ما می‌آیند.

بجز این، رسانه‌ها نقش موثری در آگاه‌سازی مردم و مسئولان دارند بویژه درباره اتفاق‌هایی که در جامعه رخ می‌دهند. در این میان روزنامه جام‌جم هم یکی از مجموعه‌هایی است که چند بار با خود من در مورد موضوعات مختلف مصاحبه داشته و خوشبختانه عین صحبت‌ها را بدون تغییر و کم و زیاد منعکس کرده و این اعتماد را در من و خیلی‌های دیگر به وجود آورده که نگرانی‌ای درباره تحریف نقل قول‌ها نداشته باشیم.

بجز این، براساس مطالعاتی که در حوزه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام گرفته، ‌روزنامه جام‌جم یکی از معدود رسانه‌هایی است که توانسته واقع‌بینانه و درست و بدون هیچ گونه تحریفی موضوعات شهر و کشور را به تصویر بکشد.

همین جا وظیفه خودم می‌دانم به عنوان عضوی از شورای شهر تهران، از همه افرادی که در این رسانه به کار تهیه خبر و گزارش مشغولند، تشکر کنم.

ابوالفضل قناعتی

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها