رسانه به عنوان ابزار اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی و محوری در فرهنگسازی دارد بویژه رسانه‌های نوشتاری که با وجود رشد سریع رسانه‌های مجازی و دیداری همچنان جایگاه ویژه خود را حفظ کرده‌اند. علت حفظ این جایگاه دلیلی روان‌شناسانه دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۴۵
جام‌جم، خود یک رسانه ملی است

به این معنی که خوانندگان با رسانه‌ای که جنبه فیزیکی و واقعی دارند بهتر ارتباط برقرار می‌کنند که همین موضوع امتیازی ویژه برای رسانه‌های مکتوب و ابزاری برای اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی است.

در کشور ما رسانه‌های متعددی در این مسیر حرکت می‌کنند، اما متاسفانه جهتگیری‌های سیاسی و جناحی گاهی موجب ممیزی محتوای آنها می‌شود و به رسالت اصلی رسانه‌ها لطمه می‌زند.

در این میان روزنامه جام‌جم که به گروه و شخصی خاص وابستگی تشکیلاتی ندارد، توانسته با ارائه اخبار و اطلاعات در چارچوب منافع ملی در حوزه فرهنگسازی بسیار موثر باشد. به اعتقاد من در مدیریت جدید این رسانه شاهد تحول کیفی نیز هستیم، به طوری که روزنامه جام‌جم توانسته از یک رسانه منعکس‌کننده خواسته‌های صدا و سیما، خود به رسانه‌ای ملی تبدیل شود که در آن خواسته‌های همه اقشار جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد. سالگرد انتشار این روزنامه را تبریک می‌گویم و برای همه نیروهای آن که از تجربه و تخصص برخوردارند، آرزوی موفقیت دارم.

دکتر علی نجفی توانا

استاد دانشگاه و رئیس کانون وکلا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها