دونالد ترامپ که با پیروزی در مبارزات درون‌حزبی پنج ایالت دیگر آمریکا، مسیر خود را برای نامزدی نهایی جمهوریخواهان هموارتر کرده، هیلاری کلینتون را به سوءاستفاده از «زن» بودنش متهم کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۷
اگر هیلاری کلینتون مرد بود

به گزارش جام جم آنلاین، نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا پس از اعلام نتایج انتخابات درون حزبی در پنج ایالت،‌ا ظهاراتی درباره نامزد پیشتاز دموکرات و همچنین دو رقیب جمهوریخواه خود مطرح کرد.

در ادامه رقابت‌های درون حزبی در ایالات مختلف آمریکا، «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا موفق شد روز سه‌شنبه در انتخابات درون حزبی، دیگر رقبای جمهوری‌خواه خود را در ایالات «پنسیلوانیا»، «مریلند»، «رودآیلند»، «کانکتیکات» و «دلاور» مغلوب کند.

به گزارش هیل، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان پس از اعلام این نتایج از دو رقیب جمهوریخواه خود خواست به دلیل اینکه آنها شانسی برای پیروزی در مبارزات درون حزبی ندارند،‌ از مبارزات کنار بکشند.

دونالد ترامپ خطاب به تد کروز و جان کسیچ دو رقیب دیگر خود در حزب جمهوریخواه گفت :‌«آنها باید کنار بکشند چرا که صادقانه بگویم آنها هیچ راهی برای پیروزی ندارند».

نامزد پیشتاز جمهوریخواه که مسیرش برای تعیین شدن به عنوان نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری هموارتر شده،‌ حالا حملات خود را به نامزد پیشتاز دموکرات‌ها بیشتر کرده است.

ترامپ گفت: «صادقانه بگویم اگر هیلاری کلینتون، مرد بود فکر نمی‌کنم حتی 5 درصد آرا را هم می‌توانست بدست بیاورد. تنها چیزی که او در اختیار دارد، کارت زن بودن است اما جالب این است که زنان او را دوست ندارند».

او در ادامه حملات لفظی به کلینتون به حمایت او از جنگ سال 2003 علیه عراق اشاره و تصریح کرد: «هیلاری توانمندی یا استقامت مواجه شدن با چین یا دیگر موضوعات را ندارد. او با ارتش خوب نخواهد بود. او در موضوع عراق دستش را (برای حمایت از جنگ) بالا برد».

ترامپ با پیشبینی برد آسانش در برابر هیلاری کلینتون افزود :‌« او یک داوطلب و نامزدی پر از نقص و عیب است و من فکر می‌کنم برای من شکست دادن او بسیار آسانتر از 16 داوطلب دیگر است که من با آنها رقابت کردم».

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها