کمدی انتقادی و اجتماعی «زنان تاجر» به هجو دنیای سرمایه داری می پردازد. اما استون بازیگر جوان سینما، نقش اصلی این فیلم را بازی می کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۲۳
«زنان تاجر» سوار بر کول مردم عادی

به گزارش جام جم آنلاین ، کمپانی فوکس قرن بیستم تهبه کننده این کمدی انتقادی است و آن را با هزینه ای 30 میلیون دلاری جلوی دوربین خواهد برد.

کیت مک کینون و جیلیان بل دیگر بازیگران مهم «زنان تاجر» هستند. این فیلم براساس فیلم نامه اصیل لورا اشتینل و جیک ژیمانسکی ساخته هواهد شد.

جیک ژیمانسکی در عین حال وظیفه کارگردانی فیلم را هم به عهده دارد. این فیلم ساز اصلیتی اروپایی دارد و از یکی از کشورهای شرق این قاره به هالیوود رفته است.

به نوشته امپایر آنلاین، خط اصلی داستان «زنان تاجر» در باره دو زن سرمایه دار است، که در رقابت کاری با هم هستند. این دو برای یک سفر کاری به کانادا فرستاده می شوند.

رقابت این دو برای کسب عنوان بیشتر، باعث خلق ماجراهایی می شود که خط کلی داستان فیلم را به جلو می برد. باور این دو زن این است که برای موفق تر شدن، باید سوار کول مردم عادی شد.

کلید فیلم برداری «زنان تاجر» اوایل فصل تابستان زده می شود. شهر نیویورک و چند نقطه از کشور کانادا، لوکیشن های اصلی فیلم هستند.

اما استون در چند سال اخیر موفقیت های زیادی در دنیای بازیگری داشته است. تماشاگران سینما او را با مجموعه فیلم کمیک استریپی «اسپایدرمن/ مرد عنکبوتی» می شناسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها