دو برادر وقتی فهمیدند برادر کوچکشان سرایدار یک خانه میلیاردی است، با همدستی دوست خود نقشه سرقت از آنجا را طراحی و اجرا کردند. در این سرقت برادر کوچک‌تر با شلیک گلوله زخمی شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۳۲
دستبرد میلیاردی دزدان مسلح به خانه ویلایی

به گزارش جام‌جم ، شامگاه 7 فروردین امسال ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران از دستبرد مسلحانه به خانه‌ای در شهرک غرب تهران با خبر شدند. در این سرقت، سرایدار خانه مجروح شده بود.

کارآگاهان پلیس با حضور در این خانه مشاهده کردند صاحبخانه و خانواده‌اش در این خانه حضور ندارند و همه جای خانه به هم ریخته است. سرایدار هم توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود. در این مرحله ماموران از طریق همسایه‌ها موضوع را به صاحبخانه اطلاع داده و از او خواستند برای تحقیقات در اداره یکم پلیس آگاهی تهران حضور یابد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، با دستور بازپرس غریب احمد زاده، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری سارقان آغاز شد. این در حالی بود که ماموران با تحقیق از مالک خانه ویلایی متوجه شدند طلا، پول، دلار، ساعت‌های گران قیمت و برخی از وسایل قدیمی موجود در خانه که ارزش این اموال به یک میلیارد تومان می‌رسید
به سرقت رفته است.

در ادامه ماموران با اطلاع از این که مرد نگهبان در جدال با مرگ زنده مانده است، با حضور در بیمارستان به تحقیق از او پرداختند که مشخص شد، وی نیمه شب سر و صدایی شنیده و زمانی که برای بررسی ماجرا به حیاط خانه رفته، دو مرد نقابدار به وی حمله ور شده‌اند. او در جدال با سارقان بوده تا مانع ورود آنها به داخل خانه شود که توسط یکی از آنها با شلیک گلوله کلت زخمی می‌شود. او با فرار سارقان بسختی توانسته به کمک همسایه‌ها به پلیس زنگ بزند و کمک بخواهد.

جست‌وجو برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا این که ماموران در بازبینی دوربین‌های اطراف این خانه متوجه شدند سارقان نقابدار با خودرویی که بیرون خانه پارک شده بود از محل فرار کرده‌اند. در ادامه تجسس‌های پلیسی ماموران ردپای یکی از برادران مرد سرایدار را در این سرقت به‌دست آوردند. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که سه‌شنبه گذشته در خانه‌اش در ماهدشت کرج شناسایی و دستگیر شد.

او با انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی تهران گفت که این سرقت مسلحانه را با همدستی برادر دیگرش و یکی از دوستان مشترکشان انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: برادرم از این ماجرا بی‌خبر بود و دوستم او را با شلیک گلوله زخمی کرد. انگیزه‌مان فقط یکشبه پولدار شدن بود و چند روز پیش از سرقت، نقشه این دزدی را طراحی کرده بودیم. زمانی که برادرم زخمی شد، ترسیدیم او جانش را از دست بدهد بنابراین دچار عذاب وجدان شدیم. می‌خواستیم خودمان را تسلیم کرده اموال را پس بدهیم که پلیس سر رسید و دستگیر شدم.

با اعتراف وی روز بعد برادرش در ماهدشت و همدستشان که سرایدار را با گلوله مجروح کرده بود، در تهران دستگیر شدند. این دو نفر هم به همدستی در این سرقت مسلحانه اعتراف کردند. همچنین اموال سرقتی از خانه متهمان کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها