جوان عاشق‌ پیشه که با اسیدپاشی روی شیرین، دختر موردعلاقه‌اش باعث نابینایی یک چشم او شده بود، پس از چهار سال بخشیده شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۵۶
بخشش خواستگار اسیدپاش

به گزارش جام‌جم ، شامگاه یکم فروردین سال 91 مردم حاضر در یکی از بوستان‌های منطقه تهرانسر با شنیدن فریاد «سوختم، سوختم» دختر 18ساله‌ای، او را به بیمارستان رساندند.

با گزارش وقوع این حادثه اسیدپاشی به ماموران کلانتری 150 تهرانسر، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاشی آغاز شد. ماموران با تحقیق از دختر جوان در بیمارستان، متوجه شدند او چند سال پیش با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج با هم را داشتند، اما به دلیل اختلاف‌هایی که با هم پیدا کرده بودند، دختر جوان از ازدواج منصرف شده است.

دختر گفت: مرد جوان از من خواست برای آخرین بار با یکدیگر ملاقات کنیم که در بوستانی در منطقه تهرانسر قرار گذاشتیم. وقتی به آنجا آمدم، او روی من اسید پاشید و از محل گریخت. در جریان این حادثه اسیدپاشی لاله گوش سمت راستم از بین رفت و بینایی چشم راستم را هم از دست دادم.

با اطلاعات به دست آمده از قربانی اسیدپاشی، ماموران به جست‌وجوی اسیدپاش فراری پرداختند و او را مدتی بعد در مخفیگاهش دستگیرکردند. او با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: به شاکی علاقه‌مند بودم. زمانی که از او شنیدم می‌خواهد با مرد دیگری ازدواج کند و باید برای همیشه او را فراموش کنم، احساس کردم کار او یک خیانت است. بنابراین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. چند روز پیش از حادثه مقداری اسید خریدم و بعد در تماس با وی به بهانه آخرین ملاقاتمان، او را به بوستانی کشاندم و رویش اسید پاشیدم.

محاکمه مرد اسیدپاش

متهم با اعتراف به این اسیدپاشی روانه زندان شد. پرونده وی با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و با توجه به در خواست شاکی پرونده مبنی بر قصاص عضو، مرد اسیدپاش به پرداخت دیه و قصاص چشم راست و لاله گوش راست محکوم شد. این حکم توسط قضات شعبه 31 دیوان عالی کشور تائید و برای اجرا به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. درحالی که چهار سال از وقوع این اسیدپاشی می‌گذشت و متهم در آستانه اجرای حکم بود، دختر جوان او را بخشید و از قصاص چشم جوان عاشق‌پیشه گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
لیلا
-
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
این قدر بی دلیل ببخشید تا این اسیدپاشها روز به روز بیشتر بشن و مردم رو بدبخت تر كنند. تا الان كدوم اسیدپاشی به سزای عملش رسیده؟
حاج حسن
-
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
۰
۰
حالا كه بخشیدی
حقت بوده كه این كار را با شما انجام دهد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها