عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه علت توقف ساخت جایگاه های عرضه بنزین دستور وزیر نفت بوده است، بنابراین در این رابطه از وزیر نفت سوال خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۹۴۲
سوال از وزیر نفت کلید خورد

شهباز حسن پور بیگلری در گفت وگو با خانه ملت، گفت: تعطیلی ساخت جایگاه های عرضه بنزین و ارائه خدمات بین راهی قابل قبول نیست.

توقف ساخت جایگاه های عرضه بنزین وزیر را راهی مجلس کرد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: علت توقف ساخت جایگاه های عرضه بنزین و ارائه خدمات بین راهی به دلیل دستور وزیر نفت بوده است.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه علت توقف ساخت جایگاه های عرضه بنزین دستور وزیر نفت بوده است، بنابراین در این رابطه از وزیر نفت سوال خواهد شد.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت از توقف صدور مجوز برای ساخت تک جایگاه بنزین و گازوئیل با دستور وزیر نفت خبرداد و گفت: تمامی جایگاه‌های جدید سوخت باید تحت عنوان یک برند بهره برداری شوند.

بیژن حاج محمدرضا درباره ابلاغ ضوابط جدید احداث جایگاه‌های بنزین و گازوئیل توسط بخش خصوصی در کشور،گفت: براساس دستورات جدید وزیر نفت، صدور مجوز برای ساخت تک جایگاه بنزین و گازوئیل در کشور متوقف شده است.

رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور با اعلام اینکه ساخت تمامی جایگاه‌های جدید سوخت باید تحت عنوان یک برند در کشور انجام شود، تصریح کرد: هم اکنون ۶۳۰ جایگاه برای احداث و بهره‌برداری دارای مجوز هستند که ساخت این جایگاه‌ها بین صفر تا ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه براساس ضوابطی که توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ابلاغ شده تمامی جایگاه‌ها که دارای پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد دارند، باید تا پایان سال ۱۳۹۵ ساخت و در مدار بهره برداری قرار بگیرند، اظهار داشت: از این رو این جایگاه‌ها پس از بهره‌برداری باید تحت عنوان یک برند در کشور به فعالیت ادامه دهند.

در همین حال،عباس کاظمی معاون وزیر نفت با بیان اینکه قرار است با اجرای طرح کلاس بندی، کیفیت عرضه خدمات انجام شود، گفته است: با اجرای این طرح هیچ گونه تغییری در کیفیت و مشخصات بنزین داده نخواهد شد، اما بنزین در جایگاه‌ها در سه کلاس کیفیت تقسیم بندی شده عرضه می‌شود و جایگاه‌داران مجاز هستند کیفیت خدمات را از مصرف کننده بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
-
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
۰
۰
مشكل اصلی اینه كه یه عده ای دیگه نمی تونن نفت مفت بگیرن و بفروشن، از جمله ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها