نماینده ورامین با اشاره به جوسازی بی بی سی در مورد ستایش:

وقتی به ایرانیان تعرض شد بی بی سی کجا بود؟/ انگلیس اگر دلسوز است پناهندگان را بپذیرد

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد به مدت 37 سال میزبان گرم افاغنه بوده است گفت: ماموران فرودگاه جده در روز روشن و در حال ماموریت به نوجوانان ما هتک حرمت کردند، آن زمان بی بی سی کجا بود؟
کد خبر: ۸۹۶۷۸۲
وقتی به ایرانیان تعرض شد بی بی سی کجا بود؟/ انگلیس اگر دلسوز است پناهندگان را بپذیرد

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، ضمن محکومیت قتل ستایش قریشی دختر شش ساله افغانستانی که در خیرآباد ورامین رخ داده با تاکید بر پیگیری این موضوع از طریق مقامات قضایی گفت: روند قضایی این اتفاق در حال طی شدن است.

وی ادامه داد: یکی از روزنامه ها از بنده انتقاد کرده است که چرا ساکت هستید در حالیکه در این مورد مصاحبه کرده ام.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه درباره جو سازی های بی بی سی در مورد این قتل گفت: زمانی که شوروی به افغانستان حمله کرد و هزاران خانواده افغانی آواره شدند تنها ایران بود که میزبان گرم هزاران افاغنه شد، حتی کشورهای اروپایی مدعی حقوق بشر و بشریت و انسانیت حاضر نشدند یک نفر از این پناهندگان را بپذیرند.

وی افزود: کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایه هیچ کدام از این پناهندگان را نپذیرفتند، ایران تنها کشوری بود که میزبان آوارگان افغانی شد و به آنها امکانات داد، فرزندان آنها در مدارس و دانشگاههای ایران تحصیل کردند و در ایران ازدواج کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم تصریح کرد: زمانی که جنگ داخلی در افغانستان رخ داد ایران تنها کشوری بود که میزبان مجدد مهاجرین افغانی شد و آنها در کنار مردم ایران زندگی کردند،زمانی که طالبان ظهور کرد و باعث آواره شدن مجدد آنها شد ایران دوباره مامن افاغنه شد و امکاناتی را در اختیار آنها قرار داد و به آنها اجازه فعالیت اقتصادی داد؛ کدام کشور می تواند ادعای کمک به افاغنه کند جز ایران.

وی با اشاره به اینکه حالا یه حادثه ای رخ داده و هر جای دنیا می توانست چنین اتفاقی رخ دهد، گفت: علیرغم اینکه این حادثه بسیار فجیع و خیلی دردناک است و ما هم ناراحت هستیم اما چنین حوادثی در نیویورک،ایتالیا، استرالیا و عربستان هم رخ می دهد؛ ماموران فرودگاه جده در روز روشن و در حال ماموریت به نوجوانان ما هتک حرمت کردند، آن زمان بی بی سی کجا بود؟

نقوی حسینی افزود: نهادهای حقوق بشر آن زمان کجا بودند؟ چرا آنجا بشریت مطرح نبود؟ این تبلیغات که علیه ملت و دولت راه انداخته اند هدفمند است.

این نماینده مجلس نهم گفت: جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد به مدت 37 سال میزبان گرم افاغنه بوده و میلیون ها افغانی در ایران زندگی می کنند، حال حادثه ای رخ داده و برای همه ما دردناک است و روند قضایی خود را طی می کند و تا آخر پیگیر هستیم و اشد مجازات را برای خاطی در نظرمی گیریم، قانون مجازات اسلامی هم بین اتباع خارجی و ایرانی ایرانی تفاوتی قائل نمی شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم ادامه داد: قانون اجرا خواهد شد و نیازی نیست آنها دلسوز افاغنه و مسلمان ها شوند اگر خیلی دلسوز هستند 4 میلیون افغانی را انگلستان بپذیرد و ایران با شوق آنها را تقدیم می کند تا انگلستان برای آنها دلسوزی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
یك ایرانی
-
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
۰
۰
عالی بود
ali
-
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
۰
۰
راه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی حفظ كوچكترین هسته اجتماع یعنی نهاد خانواده است و در این راه باید نگاه مردان و زنان ما به خانواده تغییر كند.
سامان
-
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
۰
۰
چون افغانها ظاهرا در ایران امنیت لازم را ندارند بهتر است ایران را ترك كنند و دولت هم روند خروج فوری آنها را فراهم كند تا دیگر این گونه حوادث در كشور رخ ندهد
علی
-
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
۰
۰
مرگ بر روباه پیر انگلیس
رضا
-
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
۰
۰
هر نسان بشر دوستی با شنیدن این حادثه روحش آزرده می شود ولی آیا افاغنه در ایران بدون جرم جنایت زندگی می كنند یا آنها هم مرتكب فجایع مانند این نشده اند.
نادر
-
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
۰
۰
باج:انگلیس به كسانی كه از اسرار سیاسیشان سر در آورد باج میدهد به دلیل اینكه با استفاده ازاین اسرار سیاست هایشان را در جهان پیاده می كنند و اگر این اسرار فاش شود دیگر نمی توانند سیاست هایشان را در جهان پیاده كنند این افراد در باندها می باشند كه با فكر كردن پی به اسرار نهانی سیاست های انگلیس می برند و انگلیس به انها باج می دهد مثلااین افراد میدانند كه تمام كشور های دنیا تحت استعمار انگلیس است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها