در حادثه برخورد یک دستگاه تریلر کفی حامل ستون های فلزی با ساختمان مسکونی به هیچ یک از ساکنان آسیب جانی نرسید.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۵
تریلر به ساختمان کوبید +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 108 به همراه دو دستگاه جرثقیل سنگین را ساعت 5:17 دقیقه صبح امروز به خیابان توانیر، نبش کوچه احتشام اعزام کرد.

مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حاضر شده بود، دراین باره گفت: یک دستگاه کامیون تریلر از نوع هوو حامل ستون های فلزی بزرگ درحال حرکت بود که ناگهان قسمت عقب آن به دیوارطبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه مسکونی برخورد کرد.

علی امینی افزود: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیب نرسید ولی براثر این برخورد یکی ازپنجره های این ساختمان کاملاً تخریب شد و همچنین خسارت جزئی به دیوار ساختمان وارد شد.

وی با اعلام اینکه ستون های فلزی حدود یک متر از قسمت عقب تریلر بیرون زده و با پنجره ساختمان برخورد کرده بود، افزود: نیروهای آتش نشانی به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده و ثابت کردن کامیون که چرخ های یک طرف آن بین زمین و هوا معلق مانده بود، محل حادثه را ایمن سازی کرده و همچنین 15 نفر از ساکنان که دچار شوک زدگی شده بودند را از ساختمان خارج کردند.

این مدیر آتش نشانی با اشاره به اینکه در زمان بروز حادثه راننده تریلر در محل حادثه حضور نداشت، تصریح کرد: درپی این اتفاق کامیون تریلر در وضعیت خطرناکی قرار گرفت و هرآن احتمال می رفت کاملا واژگون شود که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات و جرثقیل، این تریلر را با احتیاط کامل به حالت اولیه بازگردانده و به محل امن انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها