خوشبختانه کسی داخل ساختمان نبود

مهار آتش سوزی در ساختمان 4 طبقه +عکس

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی با حضور آتش نشانان به موقع مهار و از سرایت آن به دیگر خودروها جلوگیری شد.
کد خبر: ۸۹۶۵۸۲
آتش سوزی خودرو در پارکینگ ساختمان مهار شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، ساکنان ساختمان با دیدن دود و آتشی که از قسمت پارکینگ خارج می شد سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله پس از اطلاع یافتن از این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 118 و گروه امداد و نجات 1 به همراه خودرو بالابر، خودرو حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات را ساعت 20:15 شب گذشته به خیابان جمهوری اسلامی، خیابان 12 فروردین اعزام کرد.

به گفته علیرضا حسنی افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران، در قسمت پارکینگ یک ساختمان 4 طبقه 8 واحدی مسکونی، یک دستگاه خودرو سواری به علت نامشخصی ناگهان از قسمت موتورآن آتش گرفت به طوری که در زمانی کوتاه دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی تمام فضای پارکینگ و همچنین راهرو و طبقات بالای این ساختمان 4 طبقه را فرا گرفت.

وی با اعلام اینکه پارکینگ در طبقه منفی یک این ساختمان واقع بود و هیچ کس یارای رفتن به داخل آن را نداشت، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی در میان دود سیاه و حرارت زیادوارد پارکینگ شده و آتش سوزی خودرو که در حال سرایت به خودروهای مجاور بود را مهار و کاملاً خاموش کردند.



این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن ساکنان در طبقات بالایی همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی به راهروها و طبقات فوقانی ساختمان رفتند و پس از جستجوی فراوان تعداد 6 نفر از ساکنان که دچار دود زدگی شده بودند را از ساختمان خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.



حسنی با اشاره به اینکه 5 نفر از مصدومین به صورت سرپایی درمان شدند و یکی از مصدومین برای اقدامات درمانی بیشتر به مرکز درمانی منتقل شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها