عربستان با کارنامه سیاه تجاوز به یمن حق اظهارنظر درباره ایران را ندارد

واکنش رئیس قوه قضاییه به بیانیه ضد ایرانی اجلاس استانبول

رئیس جمهور و هیات همراه، به علت وجود بندهای ضدایرانی در بیانیه پایانی اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی، در این نشست حضور نیافتند.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۷
روحانی در اختتامیه اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی حضور نیافت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه که برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی به استانبول سفر کرده‌اند، ظهر امروز در نشست اختتامیه این اجلاس حضور نیافتند.

این اقدام به علت وجود بندهای ضدایرانی در بیانیه پایانی این اجلاس و در اعتراض به این بیانیه صورت گرفته است.

همزمان با برگزاری اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی در استانبول، برخی شرکت‌کنندگان در این اجلاس از جمله عربستان سعودی و ترکیه تلاش کرده‌اند تا جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ایرانی
-
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
۰
۰
واقعا كه ؟! هوشمندانه این بود با توجه به جو كنفرانس و رفتن اختاپوس عربستان با خدم و حشم به تركیه اصلا در این كنفرانس شركت نمی كردیم و یا در سطح بسیار نازل شركت می كردیم . كار به جایی رسیده كه تركیه و عربستان كه مولد تروریست و داعش هستند انگ تروریست به ایران بزنند . ایران اصلا نباید اینگونه كشورها را به حساب بیاورد .
سعید
-
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
۰
۰
سلام.ازاین سران تركیه وعربستان جنایتكارچنین انتظاری هم می رفت این اجلاس سالهاست كه بعلت وابستگی بعضی ازاعضاء به آمریكا وغرب ماهیت اصلی خود را ازدست داده وتقریبابه یك نشست بی خاصیت تبدیل گردیده است.

نیازمندی ها