صحت انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه و بستک تایید نشد

تایید صحت برگزاری انتخابات مجلس در 12 حوزه انتخابیه دیگر

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه "ماکو" در جلسه امروز شورای نگهبان خبر داد و گفت : با این تصمیم نتایج انتخابات در ۲۰۷ حوزه انتخابیه مشخص شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۰
تکلیف ۲۰۷ حوزه انتخابیه روشن شد

به گزارش جام جم آنلاین، سیامک ره پیک با اشاره به اینکه قبلا صحت انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته بود افزود :‌ در خصوص حوزه انتخابیه ماکو برای اطمینان بیشتر و حفظ آرای مردم در نهایت تصمیم گرفته شد که کل صندوق های آرا بازشماری شود.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گفت : اوایل هفته این بازشماری انجام و نتایج بررسی در شورای نگهبان مطرح شد که نتایج بر این اساس بود که منتخب اول با تعداد بسیار کم آراء یعنی ۵ رای بالاتر از یک چهارم به عنوان نفر اول حوزه انتخابیه ماکو برای شورای نگهبان احراز شد .

ره پیک افزود : تصمیم شورای نگهبان نیز به این شکل مقرر شد که انتخابات حوزه ماکو در مرحله اول به اتمام رسیده و نفر اول نصاب را کسب کرده است .

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان همچنین از آمادگی هیات های نظارت برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : انتخابات مرحله دوم در ۲۱ استان و ۵۵ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد .

ره پیک خاطرنشان کرد : رقابت در مرحله دوم با حضور ۱۳۶ داوطلب برای ۶۸ کرسی مجلس شورای اسلامی خواهد بود و همه مقدمات هم در بخش اجرایی و هم در بخش نظارتی فراهم است و مشکلی نخواهد بود .

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها