سرپرست شرکت عمران پرند از آمادگی سازمان بهزیستی برای خرید واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر پرند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۹۱
سازمان بهزیستی، خریدار واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی

به گزارش جام جم آنلاین ، سید علی طاهری با بیان اینکه در شهر پرند 7 هزار واحد مسکن مهر بدون خریدار وجود دارد، گفت: از 95 هزار واحد مسکن پرند 58 هزار واحد آماده بهره برداری و 7 هزار واحد بدون متقاضی است و 30 هزار واحد امسال تکمیل می شود و سازمان بهزیستی برای خانواده های با 2 معلول 30 میلیون تومان وام بلاعوض برای خرید واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر پرند می دهد.

وی تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه های خدمات رسان برای تامین آب، برق، فاضلاب برخی از واحدها در خرداد، شهریور و در نهایت تا پایان سال 95 واگذار می شود.

سرپرست شرکت عمران پرند تاکید کرد: در پایان سال 94 از طریق روزنامه آگهی دادیم و دستورالعمل نام نویسی واحدهای بدون متقاضی را در سایت قرار دادیم.

طاهری درباره متقاضیان واحدهای بدون متقاضی گفت: تعاونی ها و برخی ارگانها برای خرید واحدها اعلام امادگی کردند و سازمان بهزیستی هم متقاضی این واحدهاست.

وی افزود: متقاضیان با افتتاح حساب و واریز پول، واحدها را دریافت خواهند کرد.

طاهری تاکید کرد: هزار واحد را به سازمان بهزیستی معرفی کردیم و منتظر اعلام اسامی از سوی سازمان بهزیستی هستیم.

وی با بیان اینکه بهزیستی دستورالعمل واگذاری این واحدها به افراد را مشخص کرده است، گفت: به خانواده هایی که 2 معلول جسمی دارند 25-30 میلیون تومان وام بلاعوض و افراد عادی تحت پوشش نیز 8 میلیون تومان وام بلاعوض پرداخت می کند.

سرپرست شرکت عمران پرند افزود: پیش نویس تفاهمنامه با سازمان بهزیستی آماده است و امروز تفاهمنامه امضا خواهد شد.

طاهری درباره تعامل افراد برای خرید این واحدها گفت: استقبال انفرادی از واحدهای بدون متقاضی به علت تعطیلات عید بسیار کم بود و با توجه به اینکه مهلت فروش این واحدها یک ماه بود در صورت نبود استقبال تا اواسط اردیبهشت تمدید خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها