اکران فیلم‌های نوروزی همچنان با اقبال مواجه است و سئانس‌های فوق‌العاده فیلم‌ها تا پاسی از شب ادامه دارد. در این شرایط فیلم «سالوادور» همچنان صدر گیشه فروش را به خود اختصاص داده و فیلم «بادیگارد» نیز از فروش سه میلیارد تومان عبور کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۸
«بادیگارد» ۳ میلیاردی شد

به گزارش جام جم آنلاین، امسال فروش فیلم‌ها در ایام نوروز بی‌سابقه بود و فیلم‌ها توانستند رکورد قابل‌توجهی را به ثبت برسانند.

در این میان فیلم‌های کمدی نسبت به فیلم‌های اجتماعی فروش بهتری داشتند و همچنان در سئانس‌های شبانگاهی و فوق‌العاده در سینماها به نمایش درمی‌آیند.

همه‌ساله با اتمام تعطیلات نوروزی افت در فروش فیلم‌ها را شاهد هستیم. در سال‌های گذشته این افت حدود 70 درصد بوده است که امسال با گذشت یک هفته از پایان تعطیلات نوروزی افت فروش حدود 40 درصد بوده است که برای صاحبان آثار و سالن‌داران بسیار قابل توجه است.

امیر قطبی، مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم بادیگارد توضیح داد: فیلم سینمایی «بادیگارد» که 27 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستان در اختیار دارد، در تهران به فروش دو میلیارد و 150 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 950 میلیون تومان تا پنجشنبه شب رسید.

او درباره فروش فیلم «ابد و یک روز» هم توضیح داد: فیلم ابد و یک روز در 23 سالن سینما در تهران به نمایش در می‌آید که تاکنون یک میلیارد و 970 میلیون تومان در تهران فروش داشته است و شب گذشته به فروش 125 میلیون تومانی در تهران دست یافت.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها