سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش چاه و مرگ کارگر جوان در منطقه جنت آباد جنوبی پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۰
ریزش دیواره چاه کارگر جوان را به کام مرگ کشاند

به گزارش جام جم آنلاین ، سید جلال ملکی گفت: ساعت 12:47 دقیقه امروز حادثه گرفتار شدن یک نفر در داخل چاه منزلی واقع در منطقه جنت آباد جنوبی خیابان لاله شرقی به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح جزییات این حادثه گفت: دو کارگر افغانی مشغول حفر چاه در حیاط یک ساختمان بودند که یکی از آن دو نفر (کارگر 22 ساله) هنگام خاکبرداری در بخش انتهایی چاه به دلیل سستی دیواره اطراف و ریزش در زیر خاک مدفون می شود.

ملکی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه اقدام به انجام عملیات خاکبرداری کرده که در نهایت کارگر مدفون شده را از زیر خاک بیرون کشیده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.متاسفانه پس از انجام معاینات مشخص شد کارگر جوان به دلیل خفگی در انتهای چاه جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان پس از پایان عملیات در ساعت 13:55 دقیقه محل حادثه را در اختیار عوامل انتظامی قرار داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها