روایت وزیر بهداشت از تصمیم رئیس جمهور:

لغو سفر اتریش تصمیم شجاعانه و انقلابی بود

وزیر بهداشت در یاداشتی درباره لغو سفر رییس جمهور به اتریش نوشت: با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد اعلام می کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع عزت، حکمت و مصلحت یک تصمیم انقلابی گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۹
لغو سفر اتریش تصمیم شجاعانه و انقلابی بود

به گزارش جام جم آنلاین ، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در یاداشتی در شبکه تلگرام درباره لغو سفر حسن روحانی به اتریش نوشت: با اطلاع دقیق از جزئیات رویداد، اعلام می کنم که رئیس جمهوری شجاعانه و از موضع عزت، حکمت و مصلحت یک تصمیم انقلابی گرفت. تا از این پس، همه میزبانان نماینده ملت رشید و عزیزمان بدانند که عزت و اقتدار ایران و ایرانی از چه درجه اهمیتی برخوردار است.

وزیر بهداشت نوشته است: من دیپلماسی بلد نیستم ولی غرور دینی و ملی آقای روحانی و استواری و سخت گیری ایشان در برخورد با تروریست ها و آدم کش ها را می ستایم و به این تصمیم انقلابی، شجاعانه و هوشیارانه، که عزت و منافع پایدار کشور را بدنبال دارد؛ علی رغم هر خسارت احتمالی و کوتاه مدت، از صمیم قلب احترام می گذارم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار بود روز سه شنبه 10 فروردین به همراه تعدادی از وزیران و مشاوران هیاتی اقتصادی به وین سفر کند.

این سفر در پاسخ به دعوت همتای اتریشی وی بود اما این سفر به تعویق افتاد و دفتر رئیس جمهور علت آن را «ملاحظات امنیتی و تامین شرایط مطلوب تر در خصوص برنامه و توافقات مورد نظر دو کشور» اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها