فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری 2هزار 858 سارق و توزیع کننده مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با عملکرد خوب ماموران پلیس پایتخت 2 هزار و 858 سارق، شرور و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۲
دستگیری 2هزار 858 سارق و توزیع کننده مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا در حاشیه برگزاری یازدهمین قرارگاه نوروزی پلیس پایتخت گفت:هدف از ایجاد و اسقرار ایستگاه های نوروزی ارائه خدمات مطلوب و برقراری امنیت شهروندان و مهمانان نوروزی است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از وظایف مهم پلیس در ایام نوروز برقراری نظم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی است وتعامل و همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس در انجام موفقیت آمیز این ماموریت خطیر نقش مهمی دارد.

سردار ساجدی نیا گفت: مأموران انتظامی تهران بزرگ تمام توان و تلاش خود را در جهت تأمین نظم و امنیت و خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز به کار گرفته‌اند و در راستای تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، که همان (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) می‌باشد عزمی راسخ و تلاشی مضاعف دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد:با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان در کنار اعضای خانواده لحظات شیرین سال نو را سپری می‌کنند، همکاران ما در نیروی انتظامی برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام وظیفه و خدمت به مردم شریف جمهوری اسلامی ایران می‌باشند.

رئیس پلیس پایتخت در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اقدامات ماموران مستقر در ایستگاه‌ های نوروزی اظهار داشت: با عملکرد خوب ماموران پلیس پایتخت 2 هزار و 858 سارق، شرور و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی افزود: پلیس پایتخت، با راه اندازی قرارگاه نوروزی در طول ایام نوروز و استقرار ایستگاه های پلیس در محله های شهر تهران و به کارگیری 560 گشت سواره و 800 گشت پیاده در سطح شهر، سعی در افزایش احساس امنیت شهروندان دارد.

سردار ساجدی نیا با تاکید بر اینکه حضور پلیس در ایستگاه های نوروزی در همه نقاط شهر تهران باعث افزایش احساس امنیت می شود، افزود: شهروندان با حضور پلیس در معابر و نقاط شهر تهران خصوصا مناطق حساس، احساس آرامش و امنیت می کنند که باید تقویت شود.

وی همچنین به توقیف 861 دستگاه خودرو و هزار و 458 دستگاه موتورسیکلت در طول این مدت گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده، خودرو و موتورسیکلت رانندگان متخلف که در سطح معابر دچار تخلفات انتظامی، اجتماعی و رانندگی می شود، توقیف شده و پس از بررسی به مراجع مربوطه منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ پایان از مردم خواست به تذکرات و هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس توجه کرده و پلیس را در انجام وظایف محوله یاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها