رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

نجات بیش از 1700 مسافر از مرگ حتمی

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه بیش از 200 مسافر طی 24 ساعت گذشته با اقدامات نیروهای امدادی از مرگ حتمی نجات یافته‌اند، گفت: بیش از 1300 مسافر روز گذشته در حوادث مصدوم شدند.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۰
نجات 200 مسافر از مرگ حتمی /  برخورد 3 خودرو 10 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش جام جم آنلاین ، سید مصطفی مرتضوی در رابطه با عملیات‌های امداد و نجات انجام گرفته طی روز گذشته اظهار داشت: بیش از 1800 نفر توسط نیروهای هلال‌احمر امدادرسانی شده و 200 نفر از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

وی با اشاره به عملیات رهاسازی 22 خودرو گفت: بیش از 1300 مسافر روز گذشته در حوادث مصدوم شده که 1100 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و بیش از 150 نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات از اسکان اضطراری بیش از هزار مسافر خبر داد و گفت: نیروهای هلال‌احمر تا پایان تعطیلات نوروز در آماده‌باش کامل به سر می‌برند و همه اقدامات لازم را جهت کمک به هموطنان انجام خواهند داد.

وی به مهمترین حوادث جاده‌ای اشاره کرد و گفت: برخورد دو دستگاه سواری با یکدیگر ساعت 19:35 روز گذشته در محور منجیل به گیلوان در مسیر گیلان - رودبار 8 مصدوم بر جای گذاشت که 4 نفر آنها به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

مرتضوی ادامه داد: تصادف سواری 206 با پژو Roa در خراسان شمالی بین دو راهی باش‌کلاته و دو راهی اسپاخو 7 مصدوم بر جای گذاشت که 3 نفر آنها راهی بیمارستان شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات در پایان به حادثه جاده‌ای در اتوبان ساوه - تهران اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برخورد 3 دستگاه سواری در ساعت 18:10 روز گذشته 10 مصدوم بر جای گذاشت که 4 نفر از آنها توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و سایر مجروحان به صورت سرپایی مداوا شدند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها