قیمت سکه و ارز 27 اسفند 94

دلار آزاد ۳۴۶۵ تومان شد

تغییرات قیمت ۵ ارز در سال ۹۴

پرونده دلار با ۳۴۴۰ تومان بسته شد

قیمت هر دلار در بازار آزاد سال ۹۴ با حدود ۵ درصد افزایش از ۳۲۹۵ تومان فروردین ماه به ۳۴۴۰ تومان در پایان اسفندماه رسید و تغییرات در سایر ارزهای معتبر نیز پایین بوده است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۵
پرونده دلار با ۳۴۴۰ تومان بسته شد

به گزارش جام جم آنلاین ، نگاهی به قیمت بازار آزاد انواع ارزهای معتبر در سال ۹۴ نشان می‌دهد که این بازار در یکسال فعالیت خود، تغییرات زیادی را تجربه نکرده است و از این رو می توان گفت سرمایه‌گذاری‌های چندانی از سوی سوداگران و یا دلالان ارزی در سال ۹۴ اتفاق نیفتاده است.

بر پایه این گزارش، طی سال ۹۴ قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد که در نخستین روزهای کاری سال گذشته ۳۲۹۵ تومان قیمت خورده بود، در پایان اسفندماه سال ۹۴ به قیمت ۳۴۴۰ تومان فروخته شد. از این رو در یکسال گذشته هر دلار در بازار آزاد ۱۴۵ تومان افزایش قیمت داشته که نشان‌دهنده رشد قیمتی کمتر از ۵ درصد است.

طی یکی دو سال گذشته با سرازیر شدن نقدینگی سرگردان و سرمایه‌گذاری‌های یکباره‌ای که برای خرید و فروش دلار اتفاق افتاده بود، نرخ ارزهای معتبر از جمله دلار بیش از ۲ برابر افزایش را تجربه کرد؛ در عین حال در سال ۹۴ روند تغییرات قیمت ها نشان داد که سونامی قیمت‌ها در این بخش متوقف شده و دیگر خبری از تغییرات یکباره قیمت‌ها نیست.

بررسی تغییرات قیمت سایر ارزها از جمله یورو نیز نشان می‌دهد که در ابتدا و انتهای سال ۹۴ به میزان ۲۲۷ تومان افزایش قیمت در این بخش به ثبت رسید.

همچنین قیمت هر پوند نیز در سال گذشته ۱۳ تومان افزایش قیمت اتفاق افتاد و این میزان در مورد درهم نیز ۴۲ تومان افزایش قیمت بوده است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها