راز خواستگار قلابی که با فریب دختران از آنها عکس‌های مخفیانه گرفته و سپس اخاذی می‌کرد، در جریان اخاذی همزمان از دو خواهر فاش شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۱۸
عکس‌های خواستگار اینترنتی برای اخاذی از دختران

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر جوانی به اتهام اخاذی از دخترانش شکایت کرد. با شکایت این زن دو دختر او برای تحقیقات به پلیس فتا فراخوانده شدند.

یکی از دختران که دانشجوست، به ماموران گفت: در جریان عضویت در یک گروه تلگرامی با پسری دوست شدم که خودش را پولدار و مهندس معرفی می‌کرد. بعد از دو ماه او از من خواستگاری و برای دیدن مادرش به خانه‌شان دعوت کرد.

وی اضافه کرد: بی‌آن که خواهر و مادرم را در جریان قرار دهم، فریب جوان خواستگار را خوردم و به خانه‌اش رفتم. اما هر چه منتظر شدم مادرش نیامد و من به خانه خودمان بازگشتم. غافل از این که مرد جوان با نصب دوربین عکاسی در خانه، مخفیانه از حضورمن در آنجا عکس گرفته است. یک هفته قبل اوبا ارسال تعدادی از عکس‌ها در تلگرام، تهدید کرد اگر 600 هزار تومان به حسابش واریز نکنم، عکس‌هایم را در تلگرام منتشر خواهد کرد.

شاکی تصریح کرد: ماجرا را به خواهر کوچک‌ترم گفتم که متوجه شدم متهم با خواهرم نیز در تلگرام طرح دوستی ریخته و قصد دارد او را هم به خانه‌اش دعوت کند. همان جا بود که متوجه شدم مرد شیاد ما را فریب داده است.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از او و خواهرش، تحقیقات برای دستگیری متهم فراری را آغاز و او را دو روز پیش دستگیر کردند. در بازرسی از گوشی تلفن همراه و رایانه او، تعدادی از عکس‌های شاکی و دختران دیگر کشف شد.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: با انتقال متهم به پلیس فتا، او به فریب دختران جوان در تلگرام و تهیه عکس مخفیانه از آنها اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها