پدر کیف‌قاپی ایران که با چهره گریم‌شده به مرد طلافروش حمله و کیف 350 میلیونی او را سرقت کرده بود، هنگام اخاذی از طعمه خود شناسایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۹
ردپای پدرخوانده در سرقت کیف پر از طلا

به گزارش جام‌جم ، چندی پیش مردی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ویژه سرقت تهران از دو مرد به اتهام سرقت کیف پر از طلایش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: من طلافروش کیفی هستم. چند روز پیش از شهر ایلام به تهران آمدم و چند کیلو طلا به ارزش 350 میلیون تومان خریدم تا در شهرم بفروشم. قصد بازگشت به شهرمان را داشتم که در میانه راه دو مرد موتورسوار سد راهم شده و پس از کتک زدن من و راننده تاکسی، کیف پر از طلا را دزدیدند. با توجه به نحوه سرقت مطمئن هستم آنها از بازار مرا تعقیب می‌کردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی با دستور بازپرس عموزاد، ماموران پلیس آگاهی تحقیقات برای دستگیری سارقان کیف پر از طلا را آغاز کردند.

بررسی‌های محلی نشان داد، در محلی که سرقت رخ داده، دوربین‌های مداربسته نصب بوده است.

در بازبینی دوربین‌ها مشخص شد تصویر دو مرد ثبت شده، اما به نظر می‌رسد یکی از آنها چهره‌اش گریم شده است بنابراین احتمال دادند این سارق باید از افراد سابقه‌دار باشد.

درحالی که جست‌وجوی پلیس برای دستگیری دزدان ادامه داشت، دو هفته پیش شاکی با حضور در پلیس آگاهی اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد و گفت: مردی چند بار با تلفن همراهم تماس گرفته و مدعی شده اگر 20 میلیون تومان پول تهیه کنم و به یک مرد خلافکار به نام عشقعلی بپردازم، او می‌تواند مشخصات سارق کیف طلاها و نشانی مخفیگاهش را در اختیارم قرار دهد.

وی اضافه کرد: نمی‌دانم میان سارقان کیف طلایم و این مرد چه ارتباطی وجود دارد. به او شک دارم و گمان می‌کنم آنها با هم همدست باشند. با اطلاعات به‌دست آمده روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در این مرحله ماموران زمانی که نام عشقعلی، پدر کیف‌قاپ‌های ایران را از زبان مالباخته شنیدند، به یقین رسیدند که او باید در این سرقت نقش داشته باشد بنابراین با تطبیق تصویر این کیف‌قاپ حرفه‌ای با عکس‌های به دست آمده از دوربین مداربسته، معلوم شد چهره یکی از آنها که گریم شده بود، شباهت بسیاری به عشقعلی دارد.

ماموران به تحقیقات در این‌باره ادامه دادند و روز‌های پایانی هفته گذشته توانستند مخفی‌گاه او را شناسایی و وی را همراه همدستش دستگیر کنند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کردندتا این که قفل سکوت پدرخوانده و همدستش شکست و معلوم شد عشقعلی با چهره گریم شده همراه همدستش با پرسه‌زدن مقابل طلافروشی‌ها، مرد طلافروش را هنگام خرید طلا شناسایی کرده بود. با صدور قرار قانونی برای این دو متهم، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از دیگر سرقت‌های آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها