یک کارگر افغانی جان خود را از دست داد

آتش سوزی در کارگاه کفاشی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در کارگاه کفاشی واقع در خیابان ظهیر الاسلام و جان باختن یک کارگر افغانستانی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۰۸۷
آتش سوزی در کارگاه کفاشی

به گزارش جام جم آنلاین ، جلال ملکی گفت‌: ساعت یک و 53 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در خیابان ظهیرالاسلام خیابان مصباح به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه به همراه نردبان و خودروهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک ساختمان 6 طبقه که در هر طبقه آن کارگاه تولیدی کفش بود در طبقه سوم آتش سوزی اتفاق افتاده است.

ملکی ادامه داد: در طبقه سوم یک کارگاه 30 متری با چند نفر کارگر افغانستانی در حال تولید کفش بودند که در هنگام کار یکی از کارگران با ظرف بنزین به یکباره بنزین بر روی لباس و کف کارگاه می‌ریزد و چون در مجاورت اجاق خوراک پزی بوده کارگاه شعله ور شد.

وی گفت: دیگر کارگران برای نجات این کارگر دستگاه های خاموش کننده 50 کیلویی از طبقات می‌آورند که با ورود آتش نشانان آتش خاموش شده ولی این کارگاه 30 متری مملو از پودرهای اطفای حریق بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد این کارگر جان خود را از دست داده است و در ساعت 2 و 57 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها