مریم کاظمی، بازیگر و کارگردان تئاتر که چندی پیش شاهد بازی خوبش در فیلم سینمایی «جامه دران» بودیم، این روزها مشغول آماده کردن نمایش کودکانه «ماه پیشونی» است تا پس از تعطیلات نوروز آن را در تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه ببرد.
کد خبر: ۸۸۸۳۹۳
ماه پیشونی بعد از عید می آید

به گزارش جام جم آنلاین، مریم کاظمی را بیشتر به عنوان کارگردان و بازیگر نمایش های کودک و نوجوان می شناسیم و بچه ها در چند سال اخیر خاطرات خوبی از کارهای این هنرمند دارند؛ نمایش «کلوچه دارچینی» با بازی خود کاظمی و حسین محب اهری و تعدادی از هنرمندان فعال عرصه تئاتر کودک یکی از این آثار است که هنگام اجرا با استقبال خوبی روبرو شد. «خاله مرجان و خروس» هم از جمله نمایشهای کودکانه کاظمی بود که اجرای موفقی داشت.

کاظمی به عنوان کارگردان این روزها مشغول تمرینات نمایشی به نام «ماه پیشونی» در پلاتوی مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و پیش بینی می شود این اثر هم با استقبال تماشاگران کودک همراه شود. این نمایش که برگرفته از ادبیات فولکلوریک است و با شیوه «زنده، عروسکی» اجرا خواهد شد، قصه دختر خوش قلبی به نام هما را روایت می کند که مهرش در دل شاهزاده قرار می گیرد.

میلاد رمضانی ورجاوند، عرفان میدانلو، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، فاطمه خدابنده‌لو، سمیه بیگی، مسعود پورجمشید، فاطمه بحرالعلوم طباطبایی، شیوا شریعت‌زاده، ریحانه باغبادی، آرین ناصری‌مهر، مهراد زمانی، سعید قره‌داغی، نینا فرشادی و زهرا روشن ضمیر بازیگران این نمایش هستند.

«ماه پیشونی» که تهیه کنندگی آن را محمدرضاکریمی صارمی به عهده دارد، از 25 فروردین سال آینده در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها