عیادت از فیروز زنوزی جلالی

رعایت «قاعده بازی» در بیمارستان

روز دوشنبه همراه خانم راضیه تجار به نمایندگی از انجمن قلم به عیادت آقای زنوزی جلالی رفتیم که در بیمارستان مسیح دانشوری بستری هستند. من سال‌های زیادی است که ارتباط خیلی نزدیکی با آقای زنوزی دارم و او همواره مثل یک برادر پشتیبان و دل نگران من در مسائل مختلف بوده است.
کد خبر: ۸۸۸۲۷۶
رعایت «قاعده بازی» در بیمارستان

در ملاقات روز دوشنبه، آقای فراست و آقای محمد حنیف از دیگر نویسندگان کشورمان هم حضور داشتند که در عکس دیده می‌شوند. در این دیدار موارد جالبی عنوان شد. از جمله این که یکی از دغدغه‌های آقای زنوزی چاپ کتابش بود که یک سال و نیم است هنوز ناشر آن را منتشر نکرده است. این دغدغه بیانگر حساسیت نویسنده است. آقای زنوزی تعریف می‌کرد لحظه‌ای که حالش بد بوده و احساس خطر کرده، از پسرش خواسته به جای همراهی پدر در بیمارستان، سراغ ناشر برود و قبل از این که اتفاقی رخ دهد، کتاب چاپ شود. این نشان می‌دهد نویسنده از جانش گذشته و
دلمشغولی‌اش کتابش است
.

نکته دیگری که آقای زنوزی در دیدار دوشنبه به آن اشاره کردند، دلخوری ایشان از حوزه هنری بود. همه می‌دانند آقای زنوزی نویسنده‌ای نیست که دنبال حاشیه باشد. ایشان سال‌ها در حوزه هنری استخوان خرد کرده و برای رشد حوزه هنری کوشیدند، اما در مقطعی با ایشان برخوردهای مناسبی نشد و حتی عکسش را به نگهبانی دادند که وارد حوزه نشود. آقای زنوزی در عیادتی که داشتیم، این مسائل را یادآوری کردند. دلشان می‌خواست مسئولان حوزه به دیدارشان بیایند. به هرحال نویسنده‌ها طبع ظریفی دارند.

کامران پارسی‌نژاد

نویسنده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها