سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: طبق توافق این کمیسیون با دولت، قیمت حامل‌های انرژی در سال 1395 افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۸۸۷۷۹۷
قیمت حامل‌های انرژی افزایش نمی‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین ، محمدرضا پورابراهیمی لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر طرح مهلت تمدید قانون برنامه پنجم توسعه در صحن علنی مجلس تصویب و نهایی شود، باید موضوع پرداخت یارانه ها را برای سال آینده هم ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد: جزئیات پرداخت یارانه در سال 95 همچون اعداد پردخت نقدی، غیر نقدی مشمولان حذفی در بخش هزینه‌ای بودجه 95 بررسی خواهد شد.

پورابراهیمی ادامه داد: یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق، اختصاص 5 هزار میلیارد تومان منابع برای طرح های مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از طریق انتشار اوراق ارزی و ریالی بود.

وی افزود: اولویت این سرمایه گذاری حوزه میادین مشترک نفت و گاز است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: تسویه بدهی های دولت در مقابل مطالباتی که افراد غیردولتی و یا شرکت های بخش خصوصی دارند، یکی دیگر از مصوبات مهم این کمیسیون تا کنون است.

وی ادامه داد: مقرر شد حدود هزار و 500 میلیارد تومان اسناد خزانه برای این موضع در نظر گرفته شود.

پورابراهیمی گفت: انتشار 10 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی از جانب وزارتخانه‌های متعدد از دیگر مصوبات کمسیون تلفیق است.

وی همچنین در نظر گرفتن 50 میلیارد دلار فاینانس برای طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی را از دیگر مصوبات کمیسیون تلفیق عنوان کرد که قرار است با تایید شورای اقتصاد تصمیم گیری شود.

کلیات لایحه بودجه سال 1395 کل کشور در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب شده و هم‌اکنون جزئیات این لایحه در حال بررسی است.

طبق جدول زمانبندی، بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 95 تا دو روز آینده به اتمام می‌رسد و به بررسی بخش هزینه‌ای این لایحه ورود خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها