دزد حرفه‌ای که به بهانه کمک به زنان سالخورده، کیف آنها را سرقت می‌کرد، وقتی متوجه شد پلیس در تعقیبش است، به بهانه ترک اعتیاد در کمپ بستری شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۳
سارق کیف مادربزرگ‌ها در کمپ ترک اعتیاد مخفی شد

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده 21 اردیبهشت امسال همزمان با شکایت زن 62 ساله‌ای از سارقی کیف‌ قاپ آغاز شد. شاکی در شکایتش گفت: ساعت 7 و 45 دقیقه صبح قصد داشتم به محل کارم بروم که پراید سفیدی مقابلم توقف کرد. راننده جوان وقتی شنید مقصدم محله ولنجک است، مدعی شد مسیرش با من یکی است. هنگام پیاده شدن از خودرو قصد داشتم از او به خاطر این لطفش تشکر کنم که یکباره راننده جوان با سرقت کیفم از محل فرار کرد. در کیفم صد هزار تومان وجه نقد، چند کارت بانکی و گوشی تلفن همراهم بود که سرقت شد. در ادامه ماموران پلیس آگاهی موفق شدند با ردیابی گوشی تلفن همراه زن 62 ساله، ردپای یک سارق حرفه‌ای به نام سیامک را شناسایی کنند.

پس از چند ماه جست‌وجو سرانجام مخفیگاه دزد 24 ساله در محله خزانه شناسایی و با حضور ماموران مشخص شد متهم از مخفیگاهش فرار کرده است. با پیگیری‌های کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی، سیامک در یک کمپ ترک اعتیاد حوالی شهرستان شهریار شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از انتقال به دادسرای ویژه سرقت در بازجویی‌ها گفت: پیش از این چند بار سرقت کرده بودم و شرایط باعث شد دوباره دست به سرقت بزنم. به همین سبب نقشه سرقت از پیرزن‌ها را کشیدم. با پرسه زدن در شمال تهران به بهانه این که با طعمه‌ها هم مسیر هستم، آنها را سوار می‌کردم و هنگام پیاده شدن پیرزن‌ها از خودرو، در یک لحظه کیف آنها را کشیده و پس از سرقت فرار می‌کردم. در این مدت از 15 زن به این شیوه سرقت کرده‌ام. بعد از سرقت‌ها متوجه شدم ماموران مرا شناسایی کرده و بزودی دستگیر می‌شوم، به همین خاطر به دروغ خود را معتاد معرفی کرده و در یک کمپ ترک اعتیاد در اطراف شهریار مخفی شدم، اما ماموران آنجا را هم پیدا و دستگیرم کردند.

در ادامه با بررسی سوابق پسر 24 ساله مشخص شد او شش بار به اتهام سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و رابطه نامشروع دستگیر شده است. با اعترافات سارق سابقه‌دار، او با دستور علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور سرقت بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها