جوان افغانی پس از آزار و اذیت زن ۳۵ ساله او را به قتل رساند و دستش را برید تا بتواند طلاهایش را سرقت کند.
کد خبر: ۸۸۶۰۵۳
قتل هولناک زن ایرانی توسط مرد افغان

به گزارش جام جم آنلاین ، این جنایت هولناک دوم اسفند ماه امسال در محله اسلام‌آباد شهر جم در استان بوشهر رخ داد. آن روز مأموران پلیس در جریان قتل زنی در خانه‌اش در این محله‌ قرار گرفتند و راهی آنجا شدند.

مقتول زنی حدودا 35ساله بود که به‌نظر می‌رسید با انگیزه سرقت طلاهایش به قتل رسیده است. مأموران پلیس در بررسی‌های تخصصی دریافتند که قاتل پس از ورود به خانه این زن، ابتدا او را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است. این قاتل بی‌رحم پس از سرقت طلاهای مقتول برای اینکه بتواند النگوهای او را نیز به‌دست آورد، اقدام به بریدن دست او کرده بود.

در ادامه تحقیقات مأموران به این نتیجه رسیدند که قاتل مردی آشنا بوده است چراکه هیچ اثری از درگیری یا ورود اجباری به خانه دیده نمی‌شد. در چنین شرایطی بررسی‌ها برای شناسایی قاتل ادامه یافت و تیم تحقیق با بررسی‌ ارتباطات مقتول به سرنخ‌هایی از جوان افغانی دست یافت. این جوان 20ساله، چندین بار با مقتول در تماس بوده و حتی به خانه او رفت‌وآمد داشت. از آنجا که همزمان با جنایت، او نیز ناپدید شده بود، دستور بازداشت وی صادر شد و در تحقیقات تخصصی مخفیگاه این مرد در شهرستان جم شناسایی شد.

تیمی از کارآگاهان راهی این محل شدند و در یک عملیات ضربتی جوان افغانی را دستگیر کردند. هر چند او منکر آشنایی و قتل زن جوان بود اما در بازرسی خانه‌اش طلاهای آغشته به خون مقتول پیدا شد و شکی باقی نگذاشت که جنایت از سوی وی رخ داده است. این مرد در بازجویی‌ها به قتل زن جوان اعتراف کرد و مدعی شد که از مدتی قبل با این زن آشنا شده و کارهای او را انجام می‌داده است. اما با دیدن طلاهایی که مقتول همیشه همراهش بود، وسوسه شده و نقشه کشیده بود که او را به قتل برساند تا بتواند طلاها را سرقت کند. به همین دلیل پس از اینکه آخرین بار به خانه زن جوان رفته، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از قتل وی، طلاهایش را سرقت کرده است.

به گفته سردار عباس زاده، رئیس پلیس بوشهر با اعترافات جوان افغانی وی به بازسازی صحنه قتل پرداخت و با قرار قانونی راهی زندان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
۰
۰
اعدامش كنید .
شیوای بلخی
-
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
۰
۰
هرگونه جرم وجنایت ازهركس كه باشد محكوم است ..و مجرم باید اعدام شود.البته اینكه تابعیت افغانی رادر تیتر برجسته می كنید زشت ونوعی تبعیض است .قتل وتجاوز راهمه افرادجامعه ازهرنژادوملیت می توانند،بكنند.
مجید
-
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
به نظرم مهاجرین به دو دلیل راحت تر اقدام به اعمال خلاف می كنند.
1- نداشتن وابستگی های قومی در جامعه میزبان
2- وجود مامنی برای گریز از عكس العمل جامعه میزبان
با توجه به بررسی نحوه ارتكاب جرم بین مهاجرین فارغ ملیت این دو عامل می تونه تاثیر گذارباشه برای نمونه همین مهمانان افغانی در ایران و یا برخی مهاجران در ممالك اروپایی پس بالقوه بودن میل به خشونت در مهاجرین خیلی عجیب نیست
ناشناس
-
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام بنده فكر نمی كنم نظرات توهین آمیز داده باشم اما اگر هم از نظر شما بوده معذرت میخاهم بند 48 سال دارم و تا حدودی جامعه شناسی خواندم دانشمند هم نیستم یك مختصر سوادی دارم اما آمار جنایت در مهاجرین به دلیل پایین بودن نظارت اجتماعی نسبت به جمعیت آنها بیشتر است
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
۰
۰
فقط اعدام. و تو رسانه ها اعلام كنید تا دیگه كسی جرأت نكنه.
س- مالكی
-
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
۰
۰
مرسی جام جم از پاسخ هوشمندانه شما .... خیلی خوشم اومد ...... میهمانان افغان ما گاهی فراموش میكنند كه در كشور ما میهمان هستند و آداب میهمان را گاهی به درستی به جا نمی آورند هر چند در تمام این سالها ایران میزبان خوبی برایشان بوده است . و نكته ای كه بدون هر گونه تبعیض نژادی و یا از روی سوئ نظر بشود بیان كرد این واقعیت است كه به دلیل اختلاف در فرهنگ , و سطح آموزش و پیشینه تاریخی مردم افغان امنیت ایران را به شدت خراب كرده اند . بله درست است در هر جای دنیا و در هر نقطه از این ملك آدم خوب و بد هست میتواند افغان باشد میتواند نباشد ولی علت این كه بیشتر جنایات در ایران به دست افغان رخ میدهد مربوط است به این نكته مهم كه انها با قوانین كشور ما آشنایی نداشته و فكر میكنن چون بعضا به طور غیر قانونی وارد ایران شده اند و در واقع بدون هویت در ایران زندگی میكنن هر كاری میتوانند بكنند ولی باید بدانند كه این جا ایران است . ایران بهتون خوش نمیگذره ... كار نیست .. درآمدش براتون پایینه برگردید افغانستان ....
صمد
-
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
۰
۰
چرا افغان های غیرمجاز حالا كه كشورشان امن شده باز گردانده نمیشوند
شیوای بلخی
-
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
۰
۰
نمی دونم ازكجابه این مطلب رسیدید!!مابعدازسی سال اقامت قانونی حتی حق سوارشدن دوچرخه شهری راندارم كه كارت اتباع رامجازندانسته وفقط گفته باكارت ملی !!!.امادرپاكستان اقوام مهاجردرآنجاداریم كه حتی ملكیت های شخصی دارندوتجارت واتومبیل وتقریبامانندیك شهروندپاكستانی .به اسم خودشان نه به اسم وسندپاكستانی1!!ضمنادوستانی كه كامنت های توهین آمیزمی فرستندازخودشان وبه نام من است تابدنامم كنند.همواره به قوانین جهانی ومیثاقهاوكنوانسیونهااستنادكردم گذشته ازاینكه به گردپای اسلام وعدالت اسلامی نمی رسیم كه ملاك برتری واستفاده ازامكانات وتبعیض راتقوادانسته نه نژاد وملیت وزبان وقومیت !!ومهاجران درراه خداافضل ازمیزبانان بوده اند
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
۰
۰
باسلام درملا عام باید اعدام گردد تا درس عبرت شود
ناشناس
-
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
۰
۰
نبود قوانین سختگیرانه مهاجرت و وجود این همه افغان در ایران این مشكلات را هم به همراه دارد
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
۰
۰
سلیمان شیرعلیزاده:آفرین جام جم جوابت عالیه
منصور
-
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
۰
۰
كشورهای اروپایی حتی حاضر نشدند بیش از 400 هزار مهاجر سوری را بپذیرند آن هم با آن وضعیت غیر قابل سكونت سوریه. بعد ما با وجود این همه امكانات در افغانستان و وجود دولت رسمی در سركار و این همه مشكل بیكاری و عدم امنیت در داخل باید پذیرای این همه مهاجر غیر قانونی باشیم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها